Právě je čtv bře 28, 2024 7:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 10:55 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Caute, mam taky problem.
Mam nasculptovany hipoly mesh(neni su tam displacement textury,cisto sculpt) a chcemurobit, ze vyvysene miesta na modeli budu svetlejsie a nizsie polozene miesta vzhladomna model budu tmavsie, da sa to???
Trocha som sa hrabalv polozke Ramps, ale no neviem tomu akosi pristna kloub, asi to nenito spravne cohladam, ci???,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 4:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
takový tip, zkus zapéct displacement mapu a pak ji namapuj ji jako barvu a pak jenom snížíš intenzitu a mělo by to být ono (možná by stálo za to tam dát i multiply)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: ned kvě 08, 2011 8:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
To je dobrýnápad, akurát že mi to pri "bejkovaní" vyrobí iba sivú plochu, teda neni tam nič iba sivotina.
Čo s tým nevie niekto??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 10:20 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
hmm no a máš UV unwrapnuté?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 10:23 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
ano, vsetko je a nechce mi to vyrobit ani normal mapu pri nastaveni Tangent, urobi ju iba pri world alebo camera... :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Farba vyvsenia objektu
PříspěvekNapsal: pon kvě 09, 2011 10:35 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
No myslimze problem je vyrieseny, ja som si myslel ze displacement sa da bakeovat aj na "seba" lenze vysledok je iba pri bakeovani na iny objekt. Teda na bakeovanie potrebujem 2 objekty (len nechapem v com je problem pri bakeovani na seba)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz