Právě je sob dub 20, 2024 5:50 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: otoceni z souradnice celeho modelu
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2011 9:25 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
mam problem a netusim, jestli vubec pujde vyresit. pro jeden animovany projekt jsme ve skole delali dominove kostky, ktere maji tancit. problem je, ze pri modelaci jsme kosticky jen duplikovali a pak predelavali. a u dvou z nich jsme model pravdepodobne obratili hlavou dolu (u domina to nevadilo :-) )

pruser nastal pri animovani. udelali jsme si animacni akci a v action editoru tuto akci pouzili na vsechny domina. jenomze zatimco vetsina hopsa nahoru jak ma, ty dve obracene skacou smerem do podlahy. maji pravdepodobne otocenou nejakou souradnici modelu a porad si pamatuji osu Z tak, jak byly puvodne vymodelovane (imho - nemam to nicim potvrzene, zadny jiny duvod me ale nenapadl).

tusite prosim nekdo, co s tim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otoceni z souradnice celeho modelu
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2011 8:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
skús: s,z,-1,enter (zrkadlenie podla Z)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otoceni z souradnice celeho modelu
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 12:08 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Já bych to udělal tak že bych neotáčel objektem ale otočil bych tu kostku v edit módu. Myslim že by to fungovalo.
Tzn. otočit kostku do původní pozice a pak ji převrátit v edit módu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otoceni z souradnice celeho modelu
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 10:11 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
problem je, ze mame modely jiz zakostene vcetne vahy vertexu. nevim, jestli tyto zpusoby kostru nepokazi. kazdopadne to zitra vyzkousim. diky za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otoceni z souradnice celeho modelu
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 11:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
tak to scalni aj s kostrou, to by mohlo fungovať


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz