Právě je čtv bře 28, 2024 2:52 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Unreal3-optimalizacia ci co?
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 8:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Unreal3-optimalizacia ci co?
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 9:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
yokozuna404 píše:
Akurat som si pozeral, ze v Unreal tournament3 maju postavy cez 2 miliony trianglov,sceny s viac ako 100milionmy trianglov, a my sa tu v blenderi musime srat s optimalizaciou kazdeho meshu s viac ako 1000 trianglami a aj tak nam to ide o 500% pomalsie, meverim ze by oni mali nejaky iny system nasvietenia este o sto1000 krat lepsi-teda cim to je ze oni maju lepsiuFyzikuAjGrafiku

jsi trosicku vedle postavy tam maj pod 10k a sceny take nemaj stamiliony krapek prestrelils tema 2 mil mozna myslis hi poly model ze ktereho se vypykaj textury ale zas 2 mi jsou v tomto smneru malo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Unreal3-optimalizacia ci co?
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 9:21 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
yokozuna404: to jsi trochu dost vedle :( mrkni na todle http://tes.cgsociety.org/gallery/ je to portko Robina Beneše (tes) na maxconu ukazoval dosthuisty veci co delal do her s Diablem, nasledne bych ti doporucoval na nejkou takovou akci jako je Maxcon zajit aby si se dostal nejak do obrazu na jaky urovni je Blender scena a svetova spicka :wink: :wink: no a na zaver ti doporucim procist si serial na PCtuningu o UDKcku :emo02: z neho taky pochopis o co gou a ze ty modely jsou fakt low poly a jsou na nich jen dobre zapeceny textury a ruzny mapy....
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry ... o-nerealna


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Unreal3-optimalizacia ci co?
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 2:23 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
ellement píše:
V tom pripade jsi urcite videl samaritana zde http://www.youtube.com/watch?v=ttx959sUORY

Bezi to v realnem case, neni to zadna renderovana animace. a moc low poly mi to nepripada.

hmmm :lol: no tak tam je pouzita hw tessalace coz je vychytavka dx11 karet jinak samaritan bezel na 3 580 nvidiach tessalace je dodatecne zahustovani ktere bge a vetsina enginu vubec nema takze trosku mimo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz