Právě je čtv dub 18, 2024 11:43 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ostrost textury
PříspěvekNapsal: ned led 23, 2011 11:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Zdravíčko, dělam takovej malej render, ale zadrhnul jsem se na tom, že potřebuju co nejvíc ostré textury.
Mám texturu 1250x1250, formátu .TGA, ale při renderu je pořád rozmáznutá.

Obrázek

Jak jí zaostřit ? Mám ji udělat větší nebo v čem je problém ?
Díky, Boogie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostrost textury
PříspěvekNapsal: pon led 24, 2011 12:24 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Na paletce image sampling zmenši hodnotu filter size na 0.1. Jestli se nepletu tak tim by se to mělo trochu zaostřit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostrost textury
PříspěvekNapsal: pon led 24, 2011 8:39 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Díky moc, funguje to a moc mi to pomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostrost textury
PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 10:50 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Diky za info tohle jsem nikdy nezkousel.
Kdyz uz delam vizualizace tak je casto na texture text na kterem je rozostreni videt asi nejvic.
Blender 2.4x ma jako vychozi OSA filter Gaussian, tak mi stacilo zmenit na typ BOX a zatim spokojenost.
Blender 2.5x ma jako vychozi Mitchell (nemam zkusenost takze pouzivam porad Box :).

No mozna to budu muset jeste zkusit, ale z rychleho testu mi zmena hodnoty filtru v "Image sampling" moc nepomohla, zmena OSA filtru mi vychazi porad jako lepsi reseni. Ale jeste to zkusim na jinych vecech.
Kazdopadne diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostrost textury
PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 11:42 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Tak na dalsim testu to texturu zmenilo, a dost, v tomto pripade ale ne k lepsimu.
Sampling na 0.1 to napocital tak, ze nektere pixely i vynechal a zmeny typu vyhlazeni renderu (OSA) uz to ani zadny nenapravil. Asi by slo hodnotu Image Sampling ladit, ale nevim jestli bych to pak nemusel pro kazdy uhel pohledu menit.

Takze to vypada, ze zustanu u doostrovanim OSA + nejaky dodatecne doostreni v nejakem image editoru.
Ale rozhodne diky, ze ted vim kde tomu jeste pomoci.


Přílohy:
test.png
test.png [ 118.66 KiB | Zobrazeno 969 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz