Právě je čtv dub 25, 2024 10:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2010 5:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Vazeni,

aby som Vas odtrhol od tej debaty ohladne knihy, ktora som zvedavy ci vobec niekedy bude... :)

Ked sa animuju kosti ako chodza na postave cloveka, stava sa mi ze tie pohyby kde sa v NLE editore zacne opakovat cyklus, tak ze ten pohyb noh, ruk je v tomto mieste neprirodzeny. Nastane take mini-seknutie. Ruky sa trosku mrsknu a vyzera to neprirodzene. Inak v ostanych miestach animacie je vsetko OK. Akurat v tom mieste kde sa zacina opakovat cyklus. Neviete pomoct kde mozem robi chybu. Navody som prestudoval dve.. :)

Diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2010 8:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Nemůže to být tím, že to není bezešvé :?: Je to první co mě napadlo, jinak nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2010 8:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
No, i když mě se taky stávalo něco podobného. Měl jsem na začátku a na konci stejnou pózu, ale i přes to se to vždy při opakování trosku trhlo. Zkusil jsem zaklíčovat snímek před koncem a vymazat poslední klíč, ale myslím, že to pořád blblo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2010 9:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Když stiskneš na prvním snímku akce v 3d view malou ikonku copy curent pose a na poslední snímek paste pose(nebo si to v DopeSheet nakopčíš) tak by to mělo být bezešví. Jestli se ti to pořád seká tak doporučuju to vyrenderovat ve viewportu jestli to neni způsobený náročností scény. Jestli to nepomůže tak buď nemáš zarovnaný klíčoví snímky přesně na framy a ty ti tam škubají, to se dá lehce napravit v graph editoru. Označíš škubající se kost, najedeš si na snímek kterej se škubá a tu křivku vyhladíš nebo smažeš nepotřebnej klíčovej snímek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2010 9:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Tak jest. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Animace Armature - chodza
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2010 11:34 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
ok, diky, skusim.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz