blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Rychlejší luxrender.
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7920
Stránka 23

Autor:  Bumpkin [ stř pro 08, 2010 11:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

Siso: otazka na Ati karty je docela mimo :wink:
Octane renderer je delanej pro CUDA jazyk to znamena ze ATI si tu neskrtne, dalsi nevyhoda tohoto rendereru je ze pokud mas malou pamet na grafice jsi tez vyautovanej, potrebujes aby grafika mela MINIMALNE kolem 1GB protoze se vsechno nacita do pameti karty!!! na to pozor no a export do OBJ a nekolika maxackejch formatu tez v blenderu facha hodne obstojne tudis s tim neni zadny problem ;) no a jelikoz cloth vlastne neni nic sloziteho tak ano na deformovany mesh prez cloth v pohode dostanes do Octane s tekutinama si nejsem jist nezkousel sem je

Autor:  Siso [ stř pro 08, 2010 11:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

To si asi zle pochopil. Viem ze to ATi nepodporuje, neviem na co ta rekapitulacia... :)

Podarilo sa mi zatial stiahnut a vyskusat toto:
Zatial pouzivam kompletny exporter z Octane pre Blender a funguje to dobre. Pouzival som aj ten OBJ exporter ale to bolo dost na palicu to potom davat dokopy manualne. Cloth tiez bezi, tekutiny som este neskusal ale Hair nejde vobec...
Grafarnu mam 512MB 9600GT a scenu dost velku, takze to bezi.

Oproti Luxrenderu cez CPU je zatial narast cca 18x. To je slusne a to mam 64 GPU procesorov iba... :)

Autor:  Siso [ čtv pro 09, 2010 10:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

Tak mam dalsie vysledky. Celkom pekne. Nainstaloval som to na dalsom PC s dvoma grafikami (GT9600 a GTS250) = 64 + 128 GPU jadier.

Ide to sviznejsie vo win, pretoze sa uz stiha aj vykreslovat OS. S jednou kartou (6900GT) ide potom OS hrozne.

9600GT = 3,03 fps
250GTS = 5,7 fps
9600GT + 250GTS = 6,7 fps

Z CPU to porovnat nemozem v tomto softe, pretoze je pisanu len pre grafiky. Je to ale priblizne takto (pokial sa nemylim):

LuxRender (CPU 2.83GHz, Quadro) = 41000 - 51000 s/s
OctaneRender (9600GT + 250GTS) = 1,9 - 2,0 Ms/s

Tj cca: 39x narast vykonu.

Chyba mi ale este vyriesit problem s HAIR. Tak pokial by niekto mal tip ako na to budem rad. Potom by som snad do Octane aj siel - kupil.

Uz len mat 2x GTX580, to by bolo nieco. :)

Autor:  EdgarVanat [ čtv pro 09, 2010 12:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

čo tak hair rendrovať:
a, v internale a potom dolepiť do výsledku
b, ako meshe

Autor:  Siso [ čtv pro 09, 2010 12:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

a.) samozrejme hezke reseni ale na nic
b.) myslis convert modifier na msh? Ak ano, nefunguje to.

Autor:  EdgarVanat [ čtv pro 09, 2010 1:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

skôr som myslel nejak podobne ako sa to robilo v sintel, tam to bol myslim nejaký mesh deformovaný particlami, alebo tak nejak nie?

Autor:  Siso [ čtv pro 09, 2010 2:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

Sintel mal vlasy cez polygony. Nejde mi o to zvladnut konkretne vlasy ale zvladnut "vlasy" ako particles. Obist sa to da vzdy nejako, to ale nieje riesenie ak sa testuje renderer.

Autor:  Siso [ čtv pro 09, 2010 9:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

tak som na to prisiel, na tie HAIR aspon ako na nich cez mesh zatial. Po skonvertovani ich este treba nepatrne vyextrudovat aby to nebola len ciara ale aj nejaka ploska. Potom to uz octane zozere. Je to ale blbe pokial nebude schopny rpacovat s normalnymi particles.

Autor:  Siso [ čtv pro 09, 2010 9:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

Mala ukazka rychlosti:

Přílohy:
OctaneRenderer.jpg
OctaneRenderer.jpg [ 69.12 KiB | Zobrazeno 939 krát ]

Autor:  EdgarVanat [ pát pro 10, 2010 2:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

skús na tie vlasy miesto extrudovania aplikovať solidify

Autor:  Siso [ pát pro 10, 2010 2:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

a to je co? :)

Autor:  EdgarVanat [ pát pro 10, 2010 2:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

solidify je nový modifikátor v 2.5ke, mal by vlastne pridať objem nemanifoldom, napríklad spravíš tričko tým, že vyiahneš kus tela, ale to tričko nemá objem, aplikuješ solidify a ono to tak pekne vyextruduje... no a ak to funguje ako myslím, tak z tých vlasov, ktoré sú tu len ako samostatné cesty z hrán, by to malo vytvoriť krásne tenké trubičky

Autor:  Siso [ pát pro 10, 2010 2:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

pekne, to by som ale musel najprv pouzivat 2.5 blender.

Autor:  EdgarVanat [ pát pro 10, 2010 2:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

ja ho tiež nepoužívam, preto ti o tom neviem povedať viac :)

Autor:  Siso [ čtv pro 16, 2010 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rychlejší luxrender.

Tak mi to nedalo a musim ukazat este jeden render. Nejde o jeho obsah ale o cas. 47sec taketo nieco asi na CPU v zivote... :)
Ja som zvedavy kedy vyjde LuxRender s podporou GPU oficialne v stabilnej verzii.

Přílohy:
RychlaUkazka.jpg
RychlaUkazka.jpg [ 85.14 KiB | Zobrazeno 901 krát ]

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/