Právě je čtv bře 28, 2024 1:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Render vs průhledná textura
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 12:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Mám objekt, na něm namapovanou průhlednou texturu. Při renderu a zapnutém AA to ale dělá problémy viz obrázek:
Obrázek
Bez AA to problémy nedělá, tady je to vidět:
Obrázek
Nevíte, jak to pořešit, aby to správně renderovalo i při AA? Úplně ideální by bylo, kdyby ta textura nebyla vůbec filtrovaná (nevadilo by mi, že by bylo čtverečkovaná, je v takovém rozlišení, že by to nebylo vidět).

Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render vs průhledná textura
PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 4:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
vyrendruj to bez AA v štvornásobnom rozlíšení, zmenši na štvrtinu a voilá, nasimuloval si OSA16


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz