Právě je úte dub 16, 2024 6:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2010 1:13 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
V 3Dmaxe je mozne editovat na UV-ckovany objekt tak, ze ked napr rozsirim polygon, tak sa mi rozsiri aj UV. Cize sa mi textura na objekte neroztiahne. Je to mozne aj v blenderi? AK ano ako? Na googli som nic take nenasiel, pretoze ani neviem ako to nazvat, tak som len tak hladal, asi som zadaval zle klucove slova.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned srp 15, 2010 12:34 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
nikto nic?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz