blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

ručně kreslený styl
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7811
Stránka 11

Autor:  lokhorn [ pát srp 13, 2010 1:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ručně kreslený styl

Heh, moje video:-) Základem je nastavit na materiálu difuzní a spekulární shader na toon, a na render panelu zapnout vykreslování hran edge.
tady je tutoriál: http://cg.tutsplus.com/tutorials/blende ... n-blender/

Původně sem měl u každýho pokémona místo renderování edge, zaplej externí render freestyle, kterej se pro kreslený render hodí mnohem víc, ale když sem to dal všechno do jedný scény tak mi to pořád padalo, takže sem se nakonec musel spokojit s vykreslováním edge. Freestyle je pořád ve vývoji, takže to snad brzo opraví.
odkaz: http://maximecurioni.com/freestyle/

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/