blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
mapování textur - duha přes alfu http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7673 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | TOBiAS02 [ stř kvě 26, 2010 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | mapování textur - duha přes alfu |
zdravím kluci, mám tak trochu problém s texturováním.. pokouším se o tvorbu decal textury přes UV mapu s alfou, ale trochu to dělá habaďůru.. http://dl.dropbox.com/u/6113761/sedacka.jpg zatím není třeba řešit materiál ani model, jedná se jen o pokus, ale když mi poradíte jak lépe namapovat texturu kůže s normalmapou (momentálně map input cube), budu rád :) problém je ale v samotném dacalu, tedy jen jeho části.. bílý nápis je bezproblémový, ale žlutý mi vytváří poněkud duhu, která se mi nelíbí :D ono z větší vzdálenosti to není vidět, ale po přiblížení je to celé kolem modré.. nejsem si jist, zda průhledná žlutá a šedivá mají v jakémkoliv barevném spektru tvořit modrou, ale očividně asi jo :D ono to bude jen v nějakém nastavení, ale nepodařilo se mi zatím na nic přijít.. sektal se s tímto již někdy někdo? btw dělá to i přes tuto texturu i přes interní texturu noise.. dík za každou radu či nápad.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |