blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

mapování textur - duha přes alfu
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7673
Stránka 11

Autor:  TOBiAS02 [ stř kvě 26, 2010 5:57 pm ]
Předmět příspěvku:  mapování textur - duha přes alfu

zdravím kluci,

mám tak trochu problém s texturováním.. pokouším se o tvorbu decal textury přes UV mapu s alfou, ale trochu to dělá habaďůru.. http://dl.dropbox.com/u/6113761/sedacka.jpg zatím není třeba řešit materiál ani model, jedná se jen o pokus, ale když mi poradíte jak lépe namapovat texturu kůže s normalmapou (momentálně map input cube), budu rád :)
problém je ale v samotném dacalu, tedy jen jeho části.. bílý nápis je bezproblémový, ale žlutý mi vytváří poněkud duhu, která se mi nelíbí :D ono z větší vzdálenosti to není vidět, ale po přiblížení je to celé kolem modré.. nejsem si jist, zda průhledná žlutá a šedivá mají v jakémkoliv barevném spektru tvořit modrou, ale očividně asi jo :D ono to bude jen v nějakém nastavení, ale nepodařilo se mi zatím na nic přijít.. sektal se s tímto již někdy někdo? btw dělá to i přes tuto texturu i přes interní texturu noise.. :emo23:

dík za každou radu či nápad..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/