Právě je ned zář 23, 2018 3:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: mapování textur - duha přes alfu
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 5:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
zdravím kluci,

mám tak trochu problém s texturováním.. pokouším se o tvorbu decal textury přes UV mapu s alfou, ale trochu to dělá habaďůru.. http://dl.dropbox.com/u/6113761/sedacka.jpg zatím není třeba řešit materiál ani model, jedná se jen o pokus, ale když mi poradíte jak lépe namapovat texturu kůže s normalmapou (momentálně map input cube), budu rád :)
problém je ale v samotném dacalu, tedy jen jeho části.. bílý nápis je bezproblémový, ale žlutý mi vytváří poněkud duhu, která se mi nelíbí :D ono z větší vzdálenosti to není vidět, ale po přiblížení je to celé kolem modré.. nejsem si jist, zda průhledná žlutá a šedivá mají v jakémkoliv barevném spektru tvořit modrou, ale očividně asi jo :D ono to bude jen v nějakém nastavení, ale nepodařilo se mi zatím na nic přijít.. sektal se s tímto již někdy někdo? btw dělá to i přes tuto texturu i přes interní texturu noise.. :emo23:

dík za každou radu či nápad..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz