Právě je čtv bře 28, 2024 11:45 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 12:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Viete niekto ako dostat z Blenderu export sceny ako Normal Mapu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 5:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Nerozumim otazce. Chces, aby tvuj render sceny z pohledu kamery byl pouzitelny jako normal mapa?
To by melo jit pres node. Nekde jsem videl tut, ale musel bych pohledat.
(Predpokladam, ze vzhledem k tvemu levelu se neptas za napeceni normal mapy na objekt)
Nebo je to neco tretiho?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 10:17 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
presne tak ako vravis. Normal mapu chcem pouzit pri postprodukcii.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 12:16 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Tak pokud ji tam chces dat pri postprodukci tak to udelej v Photoshopu nebo GIMPu, to je snazsi nez to ukladat z Blenderu pres nody (ale i to by snad slo).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 12:47 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@burundunguru: muzes poslat ukazku? protoze co navrhujes bude simulovat prostor na zaklade tmavych a svetlych tonu z image, ne na zaklade informace o prostoru. nebo se pletu?
dekuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 7:01 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
burundunguru: ja te nechci nijak urazet ale mas vubec poneti o tom co to ta normal mapa je?? :emo02: :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 8:42 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
burundunguru píše:
Tak pokud ji tam chces dat pri postprodukci tak to udelej v Photoshopu nebo GIMPu, to je snazsi nez to ukladat z Blenderu pres nody (ale i to by snad slo).


A navic se bavim o animaci. Photoshopem samozrejme jde cokoli u animace musis myslet jinak.

Cus.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 1:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tu je nieco. Akurat to riesi len samostatny objekt pokial na nho nieje namapovana ziadna textura s normal mapou. Ale aspon nieco:

http://feeblemind.tuxfamily.org/dotclea ... ormal-maps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 2:01 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Ak by niekto vedel o jednoduchsej ceste ako vyrenderovat NormalMapu budem rad za kdejaky odkaz. Toto je dost nepohodlne pri nejakom ostrom projekte kde je nutne render spustit este raz len kvoli normal mape.

Diky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 11:54 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
vklidu píše:
bude simulovat prostor na zaklade tmavych a svetlych tonu z image, ne na zaklade informace o prostoru. nebo se pletu?


No, myslel jsem že o to tak nějak jde. Že si třeba renderuje nějaký povrch který potřebuje dále.


@Bumpkin: Ano


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 11:56 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
burundunguru píše:
vklidu píše:
bude simulovat prostor na zaklade tmavych a svetlych tonu z image, ne na zaklade informace o prostoru. nebo se pletu?


No, myslel jsem že o to tak nějak jde. Že si třeba renderuje nějaký povrch který potřebuje dále.

No hlavne se bavime o animacich, takze photoshop muzes zavrit.. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 11:58 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
V animaci pochopitelně ano. Předpokládal jsem že to je statická scéna. Ale potom už bohužel neznám odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 1:57 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Siso: hehe no a co ze se bavime o animaci :roll: pokud ji kvuli kvalite renderujes do jednotlivych snimku muzes pouzit normal mapu krasne i v node editoru a pak ty snimky prerenderujes jen do kodeku horsi je ze budes generovat sileny mnozstvy normal map :emo02:

burundunguru: heh ty to ocividne nechapes vid?? ty by si totiz musel generovat normal mapu pro kazdej snimek, to znamena ze kdyz mas animaci o 300 snimcich musel by si udelat 300 normal map :-) protoze negenerujes normal mapu pro jednotlivej povrch ale pro prostor :-) tudis je to docela nelogicke


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 2:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Bumpkin: Je uplne normalne ze scena ktoru renderujes nieje z jednej vrstvy ale napriklad aj z 8-mich. A ide mi prave o to ze vygenerovat vector mapu a depth mapu je otazkou obrazku ktory ti blender renderuje napr. 1min v NODoch otazka 2sec, takze je bezpredmetne uvazovat o tom ci budes mat obrazkov 750(30sec) a dalsich 1500 BW. Proste vector mapa a depth mapa je uz umna zarucene "povinnostou" kazdeho renderu. Otazkou ostava ako dosiahnut toho aby sa ti tak ako tie dve mapy vyrenderovala aj normal mapa (naraz)? Kazdopadne normal, vector a depth mapa je neoddelitelnou castou postprodukcie. Pozri si moje PDF v sekcii BLENDER LINKY. To ake mas moznosti potom ti tych 1500BW obrazkov nijak nemoze vadit (pokial nemas 2GB HDD teda...) :)
Ak teda spominas ze cez NODy si mi schopny hodit tutor ako na normal mapy, tak sem s tym, budem rad. ;) Obavam sa ze to nejde, pretoze NOD pracuje s renderom ktory mu blender vypluvne a ten uz nema informaciu o vsetkych troch smeroch normal.

Vyvrat mi to a budem rad. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NORMAL MAP
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 3:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
@Bumpkin: Jasne jsem psal, ze jsem se domnival, ze se jedna o statickou scenu - tedy nikoliv o animaci. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz