Právě je čtv bře 28, 2024 2:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vykresľovanie stien
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 3:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No zrejme podla toho co pises sa jedna o klasicky problem. Mas rozne nasmerovane normaly. Skus ich dat dovnutra alebo von, vsetky. Tz. oznacis vsetky vertexy v edit mode a stlacis bud CTRL+N alebo CTRL+SHIFT+N.
Ale tazko radit ked nevidime obrazok...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykresľovanie stien
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 7:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
no ja myslim ze to je ono. Chvilu mi trvalo nez som prisiel na to ze je to SK. :)
Posli blend.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykresľovanie stien
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 8:15 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ten subor *.BLEND do ktoreho to ukladas aby som si to vedel otvorit ja v blenderi. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykresľovanie stien
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 11:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
A co "zdvojené vertexy"? V edit módu označit všechny vertexy klávesou A a poté W -> Remove Doubles ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vykresľovanie stien
PříspěvekNapsal: úte dub 13, 2010 9:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ja by som mal takyto napad:skus cely mesh nastavit ako "solid" - v edit mode stisnes "a" pre oznacenie vsetkych vertexov, potom "w" a vyberes "set solid". Ak problem pretrvava, tak nic, ak sa vyriesil ale mas hrani prilis ostre, tak vyber hrany slovenska pomocou edge modu , daj "w" bevel a trosku potiahni mysou a klikni lavym(niekedy treba aj 2 krat pouzit bevel/ a teraz pridaj modifikator subsurf a celymesh nastav ako "smooth"(w -> set smooth v edit mode( Ja to robim takto - cez bevel, vtedy sa ti architektura mesha moc nezmeni pri pouziti subsurfu. :onfire:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz