Právě je pát bře 29, 2024 9:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ako rozbit sklo?
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 10:22 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Chcel by som nasimulovat rozbitie skla nejakym predmetom, trebars zakladnym objektom KOCKA. Ako na to? (pouzit particly ako reactor + explode modifier?). Chcem ale aby to vyzeralo realne: tz: aby sa sklo rozbijalo od miesta kde preletel predmet postupne az praskne cele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 06, 2009 10:56 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
tak to si si vzal na mušku jednu z najťažších vecií, niekto mi raz vysvetľoval, ze sa to robí cez IK, vezmeš rozbíjaný predmet, nakreslíš si ako sa to má rozbiť, potom to rozrežeš na črepiny nejakým skriptom, a potom, buď máš skript na fyziku, alebo proste uložíš vstupný a výstupný stav a zbytok sa ti interpoluje....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 3:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=145074

Pozn.: Nezkoušel jsem, ale podle diskuze asi nemá hotové GUI, je nutné měnit parametry ve skriptu. Pokud si dobře vzpomínám autor s GUI čeká na blender 2.5.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 4:44 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
peknučké skriptíky, to by sa mi páčilo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2009 11:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Ten script je paradna vec. Podarilo sa mi prostrednictvom neho nasimulovat rozbitie skla ale...
Pracuje to na principe ze nejakym nahodnym vypoctom si podla orezoveho objektu oreze "ten nas" na plno malych casti. Ja by som ale chcel dosiahnut toho ze sucastou toho skla by bola textura nejako napisu (textu). Lenze ked pustim na to ten script tak uz to nieje jeden objekt s jednou texturou ale vela objektov. A neviem teda ako urobit to, aby zaroven s tym oddelenim objektu od zdrojoveho si zobral aj tu cast textury ktora mu patri.
Poradite? :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz