Právě je ned zář 23, 2018 11:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Žlutá Normal mapa
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 10:35 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
snažil jsem se vygenerovat normal mapu z high poly modelu, ale objevily se mi tam takové zvláštní chyby - místo aby ta mapa byla modrá, v některých místech je žlutá :!: Zkoušel jsem přepočítat normály i odstranit doubles, ale bez úspěchu. Nevíte někdo, co s tim?

EDIT: Tak jsem zkoušel, co se dalo a mimo jiné jsem odstranil všechny materiály, které low poly mesh měl, a pak už to šlo téměř v pohodě. Stejně mi ale není jasné, jak může materiál ovlivnit počítání normal mapy. Jenom mě tak napadá, že se do výpočtu normal mapy možná zahrnuje i normal mapa, kterou objekt již má...


Přílohy:
NormalMap.jpg
NormalMap.jpg [ 17.5 KiB | Zobrazeno 669 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz