blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Deformacia meshu podla inych objektov
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6379
Stránka 11

Autor:  Siso [ pon led 12, 2009 2:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Deformacia meshu podla inych objektov

Mam celkom zaludny problem. Cez Game engine som si nasimuloval do IPO kriviek prostrednictvom TRACK TO a RIGGID BODY JOINT pad objektu, ktory je akokeby drzany nejakehp statickeho. Nieco ako ked priviazete na snurku kocku a pustite ju volnym padom az kym ju nezachytia myslene "lana". A prave s tymi lanami mam problem. Tie tam zatial niesu, su len myslene vypoctom cez GE. Ako ich tam pridat? Poradi mi niekto? To lano by v podstate v hornej casti meshu malo byt pevne uchytene s OBJ.1 a dole zase s OBJ.2, medzitym by sa samozrejme mal mesh deformovat (natahovat...).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/