Právě je stř říj 17, 2018 12:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Deformacia meshu podla inych objektov
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 2:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Mam celkom zaludny problem. Cez Game engine som si nasimuloval do IPO kriviek prostrednictvom TRACK TO a RIGGID BODY JOINT pad objektu, ktory je akokeby drzany nejakehp statickeho. Nieco ako ked priviazete na snurku kocku a pustite ju volnym padom az kym ju nezachytia myslene "lana". A prave s tymi lanami mam problem. Tie tam zatial niesu, su len myslene vypoctom cez GE. Ako ich tam pridat? Poradi mi niekto? To lano by v podstate v hornej casti meshu malo byt pevne uchytene s OBJ.1 a dole zase s OBJ.2, medzitym by sa samozrejme mal mesh deformovat (natahovat...).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz