Právě je čtv bře 28, 2024 4:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ako vymazat matrose?
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 10:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
fakt neviem co s tym

http://spamtheweb.com/ul/upload/020109/78195_wtf.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pocul som, ze ked z objektu vymazes matros (teda nebude na scene objekt, ktory ho ma a potrebuje ho) a material bude mat pri sebe taky stvorcek...tak ze staci ulozit *.blend a material sa vymaze sam...len neviem, nakolko je to pravda...ale skus :wink: , mne sa raz nahromadilo vyse 120 materialov...lenze vtedy som o tom este nevedel :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Opravdu nechápu proč v blenderu chybí nějaký normální přehled materiálů ve kterém by šly editovat a třeba i mazat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:39 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Kapo: je to tak...pokud materiál není přiřazen k žádnému objektu, při dalším spuštění Blenderu již tento materiál v Blenderu není...

Pokud však vytvořený materiál, který není přiřazen k žádnému objektu přesto chci uchovat v Blenderu, stačí stisknout písmenko F...viz obrázek.

Sagi: v podstatě existuje...jen je mno dejme tomu příliš neforemný...


Přílohy:
F.jpg
F.jpg [ 6.64 KiB | Zobrazeno 1234 krát ]


Naposledy upravil Genom dne sob led 03, 2009 12:48 am, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Sagi píše:
Opravdu nechápu proč v blenderu chybí nějaký normální přehled materiálů ve kterém by šly editovat a třeba i mazat..


nie si sam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 12:52 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
EDIT: OT promazáno...

Nechci aby se to zvrtlo v něco, co sem nepatří...případnou další diskuzi můžeme vést ve "vrbovně"...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 11:18 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
myslim, ze som prar matrosov vymazal, lenze asi 3 matrose mam take, kde je vedla cislo, ked nanho kliknem, vyberem single user. Potom ho vymazem aj z toho objektu, a ked spustim blender unova, tak tam stale je.

V kazdom pripade diky za ochotu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 11:58 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, pak to znamená, že ho máš asi nalinkovaný ještě na jiný objekt. Občas se mi stalo, že jsem měl nedůsledně vymazané objekty nebo jsem měl na jenom objektu více materiálů.
Pomohlo mi buď projít důsledně jednotlivé objekty pomocí "Outlineru". :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 3:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 3:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Romikulus píše:
Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá?

Neni to takova ta blbustka "File >> Pack Data"?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 4:24 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Alfisko píše:
Romikulus píše:
Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá?

Neni to takova ta blbustka "File >> Pack Data"?


Yop je to tak nějak :D Dycky to je nejaká kravina... Díky za radu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz