Právě je pát bře 29, 2024 9:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 4:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
asi uz blbnu, ale jak muzu dat "dratum" (hranam) silu (tloustku).
Nemyslim tim pouze renderem. Mam na mysli vyextrudovat do mesh.
viz. img
Protoze kdyz delam extrude na celek tak mi to pri scale nezmensuje do kazdeho ctverce zvlast ale vsechny na Center. Vysledek ktery postuju je ruco square by square.

(a zmena pivotu reaguje jen na objekty ne v edit modu)
(ukazka je samozrejme trivialni jde mi o slozitejsi konstrukce, takze navrhy typu udelat plane, extrude, array nebo dupliverts a pak spojit mi nepomohou)

Dekuji

p.s.: nekde jsem to myslim videl z IsoSphere, ale nemuzu to najit


Přílohy:
extrude.gif
extrude.gif [ 11.6 KiB | Zobrazeno 1619 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 5:34 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
no kdyby jsi tam nechal ty plošky tak se dá přes individual center Ctrl+. vyextrudovat ty plosky sami do sebe a pak by jsi je smazal a mel by jsi to co pozadujes za vysledek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 5:57 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
priamo v blenderi je skript, ktory spravi nieco podobne
scripts/mesh/solid wireframe, vysledok to dava rovnaky, ale priestorovo, ale to uz by slo odmazat keby si chcel len plochu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 7:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pantau píše:
priamo v blenderi je skript, ktory spravi nieco podobne
scripts/mesh/solid wireframe, vysledok to dava rovnaky, ale priestorovo, ale to uz by slo odmazat keby si chcel len plochu :wink:


ty si uplne uzasny, presne toto som potreboval ja...diki!!! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 10:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Ragnos: tak presne takhle jsem to zkousel a predpokladal vysledek, ale nic. Ale diky ze jsi mne vratil do koleji :) Zkousel jsem tvoji radu znova atrpeliveji. ono to jde totiz jen ve vyberovem rezimu faces (ne vertices, ne edges). Takze hura. Diky

@pantau: pravda uplne jsem na nej zapomel, jak nejaky script delsi dobu nepouzivam - zapominam. casto take kvuli tomu, ze nektere uz casem nefachaji tak jim nevenuju tolik pozornosti. Diky i tobe

Tesim se na nove UI jak male decko. snad mi to pomuze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2008 11:59 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
ještě by to šlo takto:
změnit mřížku-mesh na křivku (mesh ► scripts ► edges to curve), a pak tu mřížku-křivku potáhnout pomocí BevOb druhou křivkou (dvěma vodorovně či svisle spojenými vertexy), akorát to tedy topologicky nebude moc čistý (pokud si tu výslednou potaženou mřížku převedeš zpátky do mesh) ale u mřížky, která bude mít mnoho ok a tudíš nepůjde o detail ale o celek, tak by to mohlo stačit
ale jinak bych to udělal přes array, tedy vymodeloval a vyextrudoval jen jedno oko mřížky a pak už jen použil dvakrát modif. array (pro vodor. a svislý směr)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 12:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Dekuji, za dalsi alternativu. ale script se v nekterych mistech choval dost divoce a editovatelnost je divoka jeste vic :(
Array jde na jednoduche tvary (jak jsem psal v prvnim postu je to jen ukazka o co mi jde).

Zatim jsem vyuzil rady Ragnose a pro snazsi editaci tloustky jsem hned po extrude ulozil vnitrni rozmer jako vertex group.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 1:21 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Šlo by ještě použít extrude s alt+s...ale jen na simple sibdiv subsurf objekty...jinak to dělá neplechu...

viz:
Simple Subdiv.
Obrázek
Catmull-Clark
Obrázek

Skript se nedal použít, protože se kvůli němu zhroutila celá topologie objektu...

Ještě jsem zkusil extrudovat individul face a pak smazat plochy...pod simple subdiv (nebo bez subsurfu) jsou si všechny sítě podobné, ale se subsurfem to dělá ještě větší neplechu...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 1:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
no evím co s tím zamýšlíš ale nešlo by to udělat texturou? normálně si vyexportuješ wire a pak z toho uděláš alfu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 3:04 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Forseti: mno to už by asi bylo lepší využít materiálovej wire ne? Wire na textuře obvykle bývá nekvalitní (pixelizovanej), takže se nedá použít při detailním pohledu.

Materiálový wire
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 4:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
no a nebo takhle (na to jsem zapomněl)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 4:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
na neco takoveho jako stavebni konstrukce


Přílohy:
extrude.jpg
extrude.jpg [ 52.48 KiB | Zobrazeno 1475 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 15, 2008 11:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
To modeluješ tančící dům či co? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 16, 2008 4:25 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
netuším síce, čo to je, ale keby som také mal naživo, dám si to na stôl....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 16, 2008 1:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Antharon píše:
netuším síce, čo to je, ale keby som také mal naživo, dám si to na stôl....

Tančící dům


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz