blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

zapekani textur
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5462
Stránka 11

Autor:  Jerolima [ ned led 20, 2008 1:34 pm ]
Předmět příspěvku:  zapekani textur

Prosim vas jak se v Blenderu zapekaji textury a co to vubec je, ja jsem to nekde slysel a do ted nevim co to je??

Autor:  Semiš [ ned led 20, 2008 1:46 pm ]
Předmět příspěvku:  .

<Můj hrubý popis> To je že se ti textura vyrenderuje jako při renderu a potom když se přepneš do textuovaného módu pohledu nebo když děláš hru v blender game engine tak tam máš nerealtime stíny a vypadá to lépe. Jinak dělá se to pomocí ctrl+alt+b a pak vybereš co chceš vyrenderovat :wink: .<Konec hrubého popisu>

Autor:  Pitris [ ned led 20, 2008 2:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ještě poznámka. Musíš mít na tom materiálu, do kterého zapékáš, nastaveno UV mapovaní a přiřazenu alespoň prázdnou texturu.
Podívej se tady http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Render_Bake

Autor:  Jerolima [ úte led 22, 2008 11:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik moc a jeste jedna vec by mne zajimala, prosim vas jak se nastavuje subsurf na stalo???

Autor:  X_H_N [ úte led 22, 2008 11:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jestli sem pochopil co myslis tak ho proste aplikuj.

Autor:  Ragnos [ stř led 23, 2008 4:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jerolima píše:
dik moc a jeste jedna vec by mne zajimala, prosim vas jak se nastavuje subsurf na stalo???


Ctrl+Shift+A
ale zrada tam ti to jenom napíše že musíš aplikovat modifikátor. :)

Takže buď v modifikátorech což je menu Editing F9 a tam sekce Modifier dát apply u Subsurf

nebo by tady byla ještě druhá alternativa, ale ta je poměrně složitá na vysvětlení, pomocí skriptu

Autor:  Jerolima [ pát led 25, 2008 4:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik moc, to jsem potreboval vedet

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/