Právě je čtv bře 28, 2024 7:01 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2007 11:02 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Tohle stávající knife tool neumí...snad až dodělaj bmesh...

Jestli jsi měl na mysli tohle... http://briggs.zanqdo.com/nonmanifold3.avi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 6:23 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Blender pozná iba 4 a 3-uholníky, preto musí niekedy vedľajšie polygony rozdeliť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:33 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
exs píše:
no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina :shock:

Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:40 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Pitris píše:
exs píše:
no tak to celkem cumim. Maximamlne 4-uhelnik to je celkem slabina :shock:

Proc? Rekl bych, ze se Ti tak lepe hlida topologie.


presne tak.. nevim na co 4 a vice uhelniky.. me uz nekdy i ty 4uhelniky lezou na nervy a udelam si z nich pro vetsi prehled trojuhelnik.. tzv. presne tak jak ho graficka karta pak zobrazi.. (nebo procesor.. jestli render..)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:47 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ono mnohdy jsou takove ficurky spise marketingovy tah. N-uhelniky, krivky se hladi spojitosti na x-tou derivaci atp. Ale v praxi si s tim uzivatel akorat nabije cumak. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 9:52 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
exs píše:
... no a pritom casto vznikaji N-uhelniky
A ty se uz edituji dost spatne, ze. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2007 3:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov? :idea:
Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 12:14 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Yellowzelo píše:
Neda sa to vyriesit pomocou FGon-ov? :idea:
Označ facy, ktoré chceš spojit, stlač [f] a vyber "Make FGon".


No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool,kterej mu udělá to,že když máš např. tři čtverce za sebou a prostřední řízneš na půl,tak ti vzniknou dva NGony (5 bodů) a prostředek bude ze dvou čtverců,aniž by protínaly hrany nově vytvořených vertexů krajní dva čtverce...

Tohle bude umět až novej BMesh,kterej snad brzo dodělaj...teda znát NGony...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 7:52 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Genom píše:
No řekl bych že mu nejde o vytváření FGonů,ale o řez přez knife tool,
A pokud jsem pochopil, tak mu vadi, ze se tak trepi na 3(4)uhwlniky. To je vse.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz