blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Obrázek na pracovní ploše
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4654
Stránka 12

Autor:  Sadam [ sob dub 21, 2007 10:13 am ]
Předmět příspěvku:  Obrázek na pracovní ploše

Omlouvám se, potože vím že toto téma už tu někde je ale já ho nemohu najít tak jsem se chtěl zaptat jak se nastaví abych měl na pracovní ploše v blendru nějaký obrázek?

Autor:  Ragnos [ sob dub 21, 2007 10:23 am ]
Předmět příspěvku: 

Dole na 3d okně menu View-Background Image- Use Background Image

Autor:  James_007 [ pon dub 23, 2007 12:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Jojo,presne,taky sem to resil:o)

Autor:  wassek [ pát říj 12, 2007 8:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam taky maly problem, ze ked som si uz vlozil obrazok do sceny, tak som stlacil kruzok na mysi a posuval som scenu, lenze ten obrazok mi zmizol-mam tam aj tu tabulku, aj som ho znova nacital, lenze sa uz nezobrazil, npomaha ani reload, proste stale je to akoby tam bol ale nie je ho vidno

Autor:  montana [ sob říj 13, 2007 10:20 am ]
Předmět příspěvku: 

no normalne ked hybes scenou tak ti obrazok zmizne vidno ho iba v top front a side pohlade este z kamery a nesmie byt nastaveny pohlad na perspective tam ho tiez nevidno alebo sa pozri do tej tabulky jak nacitas ci si nahodou neposunul palicku blend na 1.00 ak hej daj na 0.500 a budes ho vidiet.

Autor:  Zealot [ sob říj 13, 2007 11:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Lepší je si na plane namapovat ten obrazek a a pak je to lepsi nez background image

Autor:  freekill [ sob říj 13, 2007 11:15 am ]
Předmět příspěvku: 

Zealot píše:
Lepší je si na plane namapovat ten obrazek a a pak je to lepsi nez background image

Presne tak jak uz ríkal montána, pri background imageu to funguje jen u standartních pohledech (1,3,7) kdyz das obrazek na Plane tak si to muzes libovolně otáčet (MMB nebo 4,6,8,2).

Autor:  taby [ sob říj 13, 2007 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nechci se mýlit, ale trochu si myslím, že se chtěl saddam inspirovat Ragnosem ... tj. nechtěl podle toho obrázku modelovat. :wink:
Tak mi to alespoň vyznělo, ale mohu se mýlit. 8)

Autor:  Forseti [ sob říj 13, 2007 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

to Freekill: Nechcu do tebe rýpat, ale nechápu proč by s tím podkladem nějak otáčel. Přece když modeluješ podle blueprintu (nebo něčeho podobného) tak je většinou v těch pohledech (myslím ten blueprint), které jdou vidět (1,3,7), takže to podle mě není třeba mapovat na Plane.

Jinak je správné, že se zeptal a já osobně doporučuju Background Image. (úplně to podle mě stačí).

Autor:  kareem [ sob říj 13, 2007 11:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, každýmu asi vyhovuje něco jinýho. Já osobně když se chystám něco modelovat podle blueprintu, tak si naskládám plochy a na ně namapuju textury. Podle obrázku na pozadí, se mně modelovalo vždycky špatně, protože reference jednoho pohledu nestačí a to se pak musí řešit rozdělením pracovní plochy...a v tom sem měl vždycky zmatek. :)

Autor:  Genom [ ned říj 14, 2007 1:50 am ]
Předmět příspěvku: 

kareem: Já to s bluprintama vloženejma na pozadí dělám tak,že si pracovní plochu rozdělim na tři rovnoměrné části (pohledy) - zepředu,z boku, zeshora, a když chci editovat model jen v jednom pohledu,hodim si pohled na celou pochu (ctrl+šipka dolu)...

S blueprintama namapovanejma na plany jsem měl vždycky problém...ať už šlo o rozměry - plane vs. blueprint, nebo o problémy s průhledností (nebo spíš zobrazením - solid vs. wireframe)...


Ale jak už jsi psal,každému vyhovuje něco jiného...jen jsem předložil mou vizi,podle které se zas dělá líp mě...:wink:

Autor:  freekill [ ned říj 14, 2007 12:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

2 Forseti: A co kdyz modeujes auto a mas predek auta a zadek auta, co ted? budu otacet celej model? Ja teda radsi hodim blueprint na plejny a pak si to pomocí 6stky dotocím na zadek auta....

Autor:  Forseti [ ned říj 14, 2007 12:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mi nedocvaklo. DOBRÝ POSTŘEH :idea:

Autor:  taby [ ned říj 14, 2007 2:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
2 Forseti: A co kdyz modeujes auto a mas predek auta a zadek auta, co ted? budu otacet celej model? Ja teda radsi hodim blueprint na plejny a pak si to pomocí 6stky dotocím na zadek auta....

Proč? já mám při modelování auta 4 pohledy na ploše :wink: Takže jaké otáčení? 8)

Autor:  freekill [ ned říj 14, 2007 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak sme to s Tabym poresili na ICQ a dozvedel sem se ze jde kombinace ctrl+1 coz je prední pohled naopak, cili zadní pohled.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/