blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Nový systém chůze
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4433
Stránka 11

Autor:  Kvetoslav [ pát bře 09, 2007 6:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Nový systém chůze

Ahoj,

neumíte někdo poradit, jak nastavit nový systém chůze (walkcycle) za použití offset bone a deformačních křivek?

Mořím se s tím už více než týden, ale bohužel dost bezúspěÅ¡ně. Krok mi podkluzuje a křivka mi rozsype armaturu už úplně :-(
Starý komplikovanější systém stide bone jsem praradoxně zvládl daleko rychleji.

Základní ifno zde, ale mě to moc nepomohlo:
http://www.blender.org/development/rele ... modifiers/

Předem děkuju vÅ¡ek za jakoukoli radu. Kdyby nějaký guru na kosti udělal názorný tutoriálek, tak bych byl radostí bez sebe :lol:

Kvěťa

PS: připojuji zcela primitivní výchozí kostru.

Přílohy:
Walkcycle_pokus.zip [27.67 KiB]
45 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/