Právě je úte črc 16, 2019 2:53 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon lis 13, 2006 3:45 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
Chcem poziadat o radu skusenejsich, ako sa vysporiadat s prilisnou deformaciou textury (testovaci obrazec) v casti modelu ktorej geometria je ovplyvnena pomocou Subsurf ?
Na vacsine modelu je to OK, ale v dolnej casti, kde sa Subsurf najviac prejavuje, je textura znacne deformovana (obr. 1). Kym nie je Subsurf zapnute je to OK . Este horsie to vyzera z druhej strany (symetrickej) modelu (obr. 2) aj ked bez Subsurf je to tiez dobre (obr. 3). Na obr. 4 je unwrapovany model (problematicka cast).


Přílohy:
Poznámka: obr. 4 - rozvinuty model
f_uv_unwrap_detail.png
f_uv_unwrap_detail.png [ 94.7 KiB | Zobrazeno 471 krát ]
Poznámka: obr. 3 - detail zadnej strany modelu bez zapnuteho Subsurf (textura nie je deformovana)
e_zadna_strana_bez_sub_texture.png
e_zadna_strana_bez_sub_texture.png [ 62.65 KiB | Zobrazeno 471 krát ]
Poznámka: obr. 2 - detail zadnej strany modelu po zapnuti Subsurf (textura je deformovana)
d_zadna_strana_texture.png
d_zadna_strana_texture.png [ 74.5 KiB | Zobrazeno 471 krát ]
Poznámka: obr. 1 - detail prednej strany so Subsurf (textura je deformovana)
b_texture_so_sub.png
b_texture_so_sub.png [ 81.03 KiB | Zobrazeno 471 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz