Právě je pát dub 19, 2024 9:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Particles efekt- vytváření trávy
PříspěvekNapsal: sob led 07, 2006 6:24 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Naučil jsem se díky efektu Particles vytvářet vlasy a chlupy a chci se zeptat jestli jde stejný způsobem (pomocí Static) vytvořit trávu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 07, 2006 6:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
jasne, ze jde :tongue:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 07, 2006 7:07 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jde- párminutovej experiment, půjde to i líp :)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2006 1:35 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Abych nezakládal další thread:
Nějak nemůžu přijít na to, jak deformovat particly křivkou a jak je ovlivňovat větrem atp. + animovat
Zajímalo by mě, jak udělat, aby třeba tráva rostla jenom v určité textuře (třeba clouds) a vůbec něco o ovliňování particlů texturou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2006 6:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
K puvodnimu dotazu - Tady mas flash-video tutorial na travu pomoci particlu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2006 6:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
D@vi$ píše:
Abych nezakládal další thread:
Nějak nemůžu přijít na to, jak deformovat particly křivkou a jak je ovlivňovat větrem atp. + animovat
Zajímalo by mě, jak udělat, aby třeba tráva rostla jenom v určité textuře (třeba clouds) a vůbec něco o ovliňování particlů texturou.


1) Deformovani krivkou - vytvor si krivku, a jak je vedle particlu tab "Fields and Deflection", tak tam ty krivce nastav typ Curve Guide a dal u ni muzes nastavovat i jiny vlastnosti jako napr maximalni a minimalni vzdalenost atd.

2) Deformovani vetrem atp. - vloz si do sceny objekt empty, kteremu v zalozce "Fields and Deflection" (viz vyse ;)) nastav jeden z typu - Spherical (bude pritahovat particly k objektu empty), Wind ("vitr"), nebo Vortex (taky pritahuje particly ke stredu, ale po spirale)

3) Particly jenom na urcite texture - u particlu mas tlacitko TexEmit a volbu kanalu textury, textura v tom kanalu bude ovlivnovat, kde budou particly

:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2006 6:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Matajon:thx :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz