Právě je pát dub 19, 2024 7:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Format
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 3:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
V akom formate sa oplati renderovat ak robim animacku?
Nie finalny format, ale ak sa to este bude strihat a upravovat..... :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 4:17 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Zvyčajne používam HuffYUV kodek - bezstratový, kompresný pomer okolo 2,5.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 5:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
jpg

ne nejsem šílenec :D pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereš si tam z 10x víc formátů než v Belnderu a mužeš si to tam i sestříhat (jenom základně) a potom použiju movieXone... tak to dělám já.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 9:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Priklanim se k HuffYUV. Neni zas tak spatny...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 9:23 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 5:14 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: prague
HuffYUV nebo TGAsequence - ta je zazivnejsi diky tomu, ze kdyz ti spadne pocitace, tak neprijdes o render, umi alphu a je to cesta nejmensiho odporu pro HD.

btw: nevite nekdo jak to dopadlo s vyvojem OpenEXR vystupu? Onehda se to nejak objevilo v BF, ale pak to Ton neschvalil ci co.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 11:50 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
no, mě se absolutně špičkově osvědčil quicktime codec photo-jpeg, ztrátu kvality sem nepostřehl a render byl 640x265, nějakých 2,41:1, chtěl sem používat divx kodeky, ale blendr mi nic nezobrazil (prostě vypsal, že nemám žádný kodeky)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 1:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
KAr3l píše:
jpg

ne nejsem šílenec :D pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereš si tam z 10x víc formátů než v Belnderu a mužeš si to tam i sestříhat (jenom základně) a potom použiju movieXone... tak to dělám já.

no tak to uz spis neco bez ztratovy komprese TGA nebo bitmapu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz