Právě je pát lis 01, 2024 1:50 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Konstantní rychlost pohybu.
PříspěvekNapsal: pon pro 27, 2004 10:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Nevíte nÄ›kdo proÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 27, 2004 10:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
No, blender to robí pre plynulosť animácie.. Napríklad pri skákajúcej guli to na škodu nie je :)

Riešenie je jednoduché, v IPO editore vyznač krivku, ktorá sa stará o posúvanie (LocX/Y/ Z), stlač Tab, vyznač na nej body ktoré chceš "zaostriť" a stlač klávesu "v".. To je všetko :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 27, 2004 11:18 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Existuje este jedna moznost. Oznac si krivku a na liste mas curve, vyber interpolation mode. Z troch moznosti vyber linear. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz