blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

moja tvorba po nejakom case
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8884
Stránka 11

Autor:  Sunshaftstudios [ pát zář 05, 2014 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  moja tvorba po nejakom case

Mam celkom fajn spomienky ako som s blenderom niekedy zacinal v grafike a vsetci sme sa tu bavili o nasich vytvoroch. potom som prestal a presiel na hudbu, teraz som spravil comeback ku grafike, mam tu zopar rozrobenych projektov:

Iphone 5s (ma zlu obrazovku, uz je opravena)
http://art.ngfiles.com/images/304000/30 ... -model.jpg

Ford Mustang (experimentalny postrprocess v PS)
http://art.ngfiles.com/images/300000/30 ... -model.jpg

Female Pilot (design od Benoit Godde)
http://www.newgrounds.com/dump/draw/3d0 ... 4582f52898

Narychlo nastavene shadery, lighting a pokus o kompoziciu v Nuke
http://www.newgrounds.com/dump/draw/813 ... 146989de7b

Autor:  Still-Alive [ sob zář 06, 2014 12:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Pilotka je parádní! :wub:

Autor:  G_Taurus [ ned zář 07, 2014 9:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

To je pořád Blender? :)

Autor:  Siso [ úte zář 09, 2014 9:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

velmi pekne.

Autor:  Sunshaftstudios [ stř zář 10, 2014 5:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Diky za komenty :banana:

G_Taurus: je to maxko, ale polygony jak polygony ;) +posleny obrazok je prvy test v NUKE - skusal som samostatne renderovat specularity, direct, indirect lighting, tiene, alphu a potom to spajat dokopy

render klasika vray, na ten nedam dopustit, rendertime nebol ani na jednom z obrazkov viac ako 10 minut :D

Autor:  G_Taurus [ stř zář 10, 2014 5:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Sunshaftstudios: jo to je fakt polygony jako polygony.... jen, že za doby Tola, SirThomase by tě ukamenovali za bezvěrčí.

co se týče VRay ano je rychlej to je fakt

Autor:  smrq [ čtv zář 11, 2014 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

za casu Tola a sir thomase by byla smrt! :)
casy se meni.

ty prace jsou povedene. je vtipne, ze pises, ze ses po case vratil ke grafice a skromne sem davas nove prace. cekal jsem nejake komorni drobnosti, treba jako ten mobil.
ale ta pilotka je mazec model. i to auto nebyla prace na dve hodinky.

dobry navrat.

Autor:  Bumpkin [ pát zář 12, 2014 1:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

heh nedělejte z nich tvrďáky ;) moc dobře víte že tu tolaerovali i jiné programy když byl použit alespoň na kousek tvorby blender...


Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;) podpora je holt podpora to k blenderu nedostanou no

Autor:  G_Taurus [ pát zář 12, 2014 9:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Bumpkin píše:
heh nedělejte z nich tvrďáky ;) moc dobře víte že tu tolaerovali i jiné programy když byl použit alespoň na kousek tvorby blender...


Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;) podpora je holt podpora to k blenderu nedostanou no


a proto dělám komerci v Blenderu :)

Autor:  Bumpkin [ pon zář 15, 2014 11:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

G_Taurus: ehm... a můžeš ukázat tu super kvalitní komerci? já jen jestli to může konkurovat bežné komerční tvorbě jak ty tvrdíš :)


PS: tvá tvorba již několik let přešlapuje na místě ;) posun prakticky 0 ale to není sem do tohoto vlákna :-)

Autor:  G_Taurus [ úte zář 16, 2014 1:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Bumpkin píše:
G_Taurus: ehm... a můžeš ukázat tu super kvalitní komerci? já jen jestli to může konkurovat bežné komerční tvorbě jak ty tvrdíš :)


PS: tvá tvorba již několik let přešlapuje na místě ;) posun prakticky 0 ale to není sem do tohoto vlákna :-)

Máš samozřejmě ve všem pravdu.

Autor:  G_Taurus [ úte zář 16, 2014 11:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Bumpkin píše:
Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;)


http://www.maxarea.com/forum/software/m ... xem-360248

Autor:  G_Taurus [ sob zář 20, 2014 6:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Já věděl hned, že to není Blender. Za to bych se chtěl ospravedlnit, holt honit ego si umí každý.

Tak se omlouvám.

Autor:  Sunshaftstudios [ sob říj 04, 2014 10:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

No v kazdom pripade som rad ze som vas tvorbou zaujal, a aby som vase konverzacie max vs blender nenechal chladnimi, tak momentalne sa ucim pouzivat mayu :onfire: :banana:

pred par dnami som dokoncil jeden artwork, bola to kombinacia matte paintingu v PS a modelovania v maxku.
http://art.ngfiles.com/images/321000/32 ... remake.jpg

a Bumpkin ma pravdu, komercia chce Max a Mayu. no keby nejake studio povedalo ze Blender, tak neni problem snad sa to tam odvtedy toho tak nepomenilo. :D

a mimo temy, toto som robil ked som mal pohov od grafiky: http://www.youtube.com/watch?v=YJKESYJ4QW8

myslim ze songwriting, sound engineering a grafika k sebe celkom idu :emo36:

Autor:  Marek [ sob říj 04, 2014 10:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: moja tvorba po nejakom case

Sunshaftstudios píše:

a mimo temy, toto som robil ked som mal pohov od grafiky: http://www.youtube.com/watch?v=YJKESYJ4QW8



13 milionů shlédnutí? :emo20: :emo17:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/