blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
Radovan WIP http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8739 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | Still-Alive [ sob úno 09, 2013 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Nevím jestli je to můj problém, ale máš to úplně brutálně přesvětlené + málo samplu.. |
Autor: | radovan [ ned úno 10, 2013 12:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
No, neviem čo je u teba brutálne svetlé, ale keď dám proste len render, tak to u mňa vyzerá takto, keď dám len render: A aj keby to bolo, to nastavenie renderu som nejak neriešil, to som len skúšal čo sa s tým dá robiť, a potom som prerábal celí ten model, aby to bolo spravené poriadne, ten render by som nejak moc neriešil, skôr s čím ešte niesom spokojný, ak si všimneš, tú budovu velkú, a tie okná a tá stena, ako som to spravil, neni tam síce už tisíc tých facov ako predtým, ale stále keď si to trebas odiališ po jednotlivých edge, tak uvidíš, že to nieje nejak pravidelne poprichycované, alebo tak, chcelo by to vymyslieť nejakú stratégiu, ako by som tam ten predok budovy urobil. Stále mi to príde kúsok prasácke. |
Autor: | radovan [ ned úno 10, 2013 1:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Aha, tak to ja mám chybu, ak myslíš to na karte world, tak či to mám, alebo nemám zaškrtnuté, render je rovnaký, preto som nič nespozoroval, dík že si na to prišiel, teraz môžem riešiť čím to je :) . |
Autor: | Still-Alive [ ned úno 10, 2013 1:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
To je divné, že nepoznáš rozdíl, když to je/není zaškrtnuté... Protože když zapnu AO, tak to světlo co tam máš, můžu klidně smazat, a vlastně i tu Sky texturu v záložce World, a výsledek bude "skoro stejný". Jen při vypnutém AO tam to světlo má smysl :). Bádej dál a hodně zdaru :) |
Autor: | radovan [ ned úno 10, 2013 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
To neni moja chyba, tie renderi sú úplne zhodné, tam to mne nejak program nebere proste do úvahy, či to je alebo neni zapnuté. |
Autor: | Filippriec [ ned úno 10, 2013 3:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
mam to presne tak isto a navyse hovori ti nieco tlacidlo: W - Remove Doubles? |
Autor: | radovan [ ned úno 10, 2013 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Nehovorí :D |
Autor: | G_Taurus [ ned úno 10, 2013 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Filippriec:ještě, že z tohoto fóra pomalu, ale jistě jdu jinam mějte se občas se tu možná ukážu toť vše jenom 8-9 let života W-Remove doubles spojí zdvojené vertexy ty co jsou ve vzdálenosti určené threshold |
Autor: | radovan [ ned úno 10, 2013 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Aha, to som presne hladal, len som o tom nevedel, dakujem vám. Idem to zas celé prekopať. :D EDIT: síce stačilo len označiť všetko a dať to |
Autor: | Still-Alive [ ned úno 10, 2013 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
G_Taurus: To tu za chvíli nebude nikdo... By mě zajimalo, kam se pak budou lidi přesouvat... většina webu je spíš o práci v 3dMax :) |
Autor: | Filippriec [ ned úno 10, 2013 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Všetko nie tu je aj Cinema 4d, 3ds Max, Maya, Blender a realita: http://www.secretprojects.co.uk/forum/index.php PS: To je o lietadlach. |
Autor: | Still-Alive [ ned úno 10, 2013 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Filippriec: Proč mi příjdeš jako permanentně sjetý? :) |
Autor: | Filippriec [ ned úno 10, 2013 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
No co. vetsina je o 3d modeloch a obrazkoch |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned úno 10, 2013 8:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Radovan WIP |
Still alive: pretoze vo vela pripadoch proste prejst na max sa vyplati, co sa tyka modelovanie, je premna ovela rychlejsi, scena prehladnejsia a ma vela veci co si mozes ponastavovat, no geeralne obsahuje viac a ovela lepsich nastrojov |
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |