blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

fokker dr.1 kratka animace
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8700
Stránka 11

Autor:  Jergon [ sob lis 03, 2012 12:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: fokker dr.1 kratka animace

Tak u chmelnic potřebuješ vector blur snad akorát na vrtuli - a tam myslím, že by bylo lepší pro tenhle účel spíš dát texturu "rozmazané" vrtule na circle, líp by to vypadalo a bylo by to i šetrnější k renderu. Takhle tam to rozsekání pohybu vrtule na framy je moc vidět a ruší to. Nevím, jestli s tím jde něco dělat, sám jsem nedávno dělal obrázek letadla s vrtulí roztočenou přes vector blur a dost jsem se nadřel s postprodukcí, abych z toho tu rozsekanost dostal...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/