blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

DARKFEJZR WIP
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8654
Stránka 1214

Autor:  Darkfejzr [ úte dub 09, 2013 3:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

dneska jsem si zkusil větší detail města :)

Obrázek

tady je rychlonáhled ... pokud vás napadnou připomínky, sypte je sem ať to opravím na final, dík

Autor:  noob [ úte dub 09, 2013 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Jak děláš ten efekt slunce jak je v tom videu? To je postproces? Máš kdyžtak nějakej zdroj kde by se to dalo nastudovat?

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 09, 2013 7:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)

Autor:  Darkfejzr [ stř dub 10, 2013 10:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

noob píše:
Jak děláš ten efekt slunce jak je v tom videu? To je postproces? Máš kdyžtak nějakej zdroj kde by se to dalo nastudovat?


Zdravím, na internetu je spousty tutoriálů a zkušebních rigů, jak docílit "lens flare" efektu přímo v blendru http://www.blendswap.com/blends/view/27073 např.
Já ale raději kompozituji až v Aftrech, kde existuje skvělý plugin jen na odlesky.

Autor:  Darkfejzr [ stř dub 10, 2013 10:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.

Autor:  Marek [ stř dub 10, 2013 11:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Darkfejzr píše:
Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.


aberace je blbost. není to nic hezkýho, každej fotograf by dal bůhvíco za to, aby ji ve svých fotkách neměl, a ty ji tam cpeš takovym nestydatym způsobem :)

k tomu dofu. pokud máš pomalej náhled, snadno to vyřešíš tím, že všechny materiály nahradíš materiálem typu emission, kterej se renderuje dostatečně rychle, aby sis mohl nastavit dof. na obrázku můžeš zjistit, jak na to :) Ten materiál ještě můžeš vylepšit, aby bylo jasný co je blízko, co je daleko, můžeš tam dát i nějakou texturu, možnosti jsou neomezený :) tohle je jen základní příklad...

Přílohy:
DOF_nastaveni.jpg
DOF_nastaveni.jpg [ 113.8 KiB | Zobrazeno 4041 krát ]

Autor:  Darkfejzr [ stř dub 10, 2013 3:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Dík za super trik, ještě aby se nemusela počítat ta geometrie :-D

Marek píše:
Darkfejzr píše:
Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.


aberace je blbost. není to nic hezkýho, každej fotograf by dal bůhvíco za to, aby ji ve svých fotkách neměl, a ty ji tam cpeš takovym nestydatym způsobem :)

k tomu dofu. pokud máš pomalej náhled, snadno to vyřešíš tím, že všechny materiály nahradíš materiálem typu emission, kterej se renderuje dostatečně rychle, aby sis mohl nastavit dof. na obrázku můžeš zjistit, jak na to :) Ten materiál ještě můžeš vylepšit, aby bylo jasný co je blízko, co je daleko, můžeš tam dát i nějakou texturu, možnosti jsou neomezený :) tohle je jen základní příklad...

Autor:  noob [ stř dub 10, 2013 4:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Citace:
Zdravím, na internetu je spousty tutoriálů a zkušebních rigů, jak docílit "lens flare" efektu přímo v blendru http://www.blendswap.com/blends/view/27073 např.
Já ale raději kompozituji až v Aftrech, kde existuje skvělý plugin jen na odlesky.


Měl jsem na mysli to když je tam pohled přímo do slunce, tak je tam taková oslňující záře jakoby tech paprsků...

Autor:  Darkfejzr [ pát dub 12, 2013 9:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

to je ten AE plugin (OF + Shine) plus trochu glow


Obrázek

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát dub 12, 2013 12:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

dovolil som si spravit maly postpro, ak by som siel po fotorealizme, tak asi by to bolo menej kontrastne, viac desaturovane, a slnko zltsie, tvoja scena vyzera ako o 8 rano ked je este vsetko take modre a prazdne, ale tiene dokazuju ze uz je aspon 10 hodin a uz je celkom teplo a slnecne luce su zlte, neviem ako to vysvetlit inac, hadam pochopis ^^ takze som pridal aj jemny zlty filter, no to asi nebude spravne takze by to trebalo nastavit priamo na tom tvojom svetle v scene
https://dl.dropboxusercontent.com/u/628 ... ground.jpg

Autor:  Darkfejzr [ pát kvě 17, 2013 9:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Zdravím všechny blendaře!

Je známo, že se člověk pořád učí a některé věci by dělal později jinak, lépe -
mám problém s každou prací starší měsíc a proto jsem v rámci tvorby tiskovin zas vše předělal a asi ještě několikrát předělám :)
Obrázek
Obrázek


Ale teď trochu vážněji - s kamarádem experimentujeme v unity s kinektem a vytváříme experimentální hru, která si hraje se zobrazením reality a vidíte svět v energiích.

Snažím se teď udělat motion texturu stromu, kdy particly procházejí od kořenů až po korunu a tvoří tak cílený tvar. Mám však problém se sílami větru ...potřeboval bych tu spodní v určité výšce omezit ....abych docílil lepšího tvaru ....však se podívejte sami.

Obrázek
Obrázek

blend file
https://dl.dropboxusercontent.com/u/14149104/FOOLS5/tree.blend

kdyby Vás něco napadlo, vím že jste hlavy, byl bych neskonale vděčen

Autor:  Marek [ pát kvě 17, 2013 1:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Jenom krátce: vítr má možnost nastavení Clamp - tzn. že působí jen v určité vzdálenosti, to by mělo pomoct...

Autor:  Darkfejzr [ sob kvě 18, 2013 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

dík, clamp jsem přesně nenašel ..je tam jakési nastavení min a max velikosti, ale to způsobí jen to, že particly uvíznou v přesné výšce a neklesají přirozeně gravitací dolů :-(

update: na něco jsem přišel

Autor:  Marek [ ned kvě 19, 2013 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Tak jsem se na to koukal a není mi uplně jasný, čeho přesně chceš dosáhnout. Jedna věc, která by ti mohla pomoct je vypnutí gravitace (záložka World) a taky by se ti mohlo hodit tohle:
Vložíš objekt (třeba Cube) v záložce physics zapneš collision a zaškrtneš kill particles. Když nějaká částice narazí do toho objektu, zemře...

Asi jsem ti moc nepomohl, ale co už :)

Autor:  vklidu [ čtv čer 27, 2013 12:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: DARKFEJZR WIP

Darkfejzr píše:
Obrázek


Gratuluji ... pěkná makačka :)

Jen co mne opět nabralo, je ten "2point render", což není nic proti tobě, jenom tomu typu zobrazení pořád nemohu přijít na chuť.
Už mi to připadá jako profesní mor - zobrazovat všechny vertikály paralelně.
Proč by měly jít vertikály s hranou papíru?
Pro mne to jsou "popcornový kýble".

Jak může mít přímo autor zájem, budovu koncipovanou jako blok, prezentovat jako "trychtýř".
Nevím jestli by Karfíka nejeblo.
Budova nejen že vypadá v základech užší než u střechy, ale navíc to vypadá, že patro pod střechou má výšku stropu dvojnásobek oproti přízemí.

Nic proti svislicím, ale ať je pak objekt snímaný z výškového středu ... todle pořád nějak nedávám :)

Stránka 1214 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/