Právě je pát dub 19, 2024 2:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 4:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Příloha:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 159.81 KiB | Zobrazeno 3750 krát ]
Zatial ma to bavi, aj ked uz som narazil na jeden problem. Particles children Cycles nevie. Resp, vie ale v naslednom rendere (F12) sa zobrazia uplne inak, nez vo viewporte a to sa potom neda pouzivat. :(
Keby nahodou niekto vedel kde by teoreticky mohla byt chyba, tak mi to mozete dat vediet.
Toto planujem urobit celu animacku ale este neviem kedy... Momentalne si toho berem nejak hodne. Nevraviac, ze toto je akcia "for free". :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 7:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 17, 2008 1:04 pm
Příspěvky: 330
Bydliště: Frydek
pěkná atmosféra, z úsvitu vylezou dva obři a bude svatba :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 7:37 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
mě tam nejde to nasvícení, hlavně je mi divný proč jsou ty prstýnky celý zelený i ze shora?? neměli by se tam zrcadlit ty mraky?? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: pát dub 20, 2012 7:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
prstene su nasvietene inou hdr mapou. :) To pozadie je uz dodane v aftroch...
To zrejme doladim este, teraz budem bojovat s dolezitejsou vecou a tu napisem coskoro do Otazok a odpovedi jak tak vidim... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2012 4:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Takto je to uz lepsie? :)


Přílohy:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 123.51 KiB | Zobrazeno 3688 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř dub 25, 2012 6:27 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Malá oprava. Cycles children vie. Mal som akurát nastavené zobrazenie vo viewporte iné než zobrazenie v render. Defaultne to má tam blender rôzne. Sorry. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř dub 25, 2012 9:32 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Mne se to libi. Barevne je to velmi dobre vyvazene, ale precejen mi nesedi pomer velikosti. Ta zluta kvitka vypadaji jako pampelisky (sorry, fakt nejsem botanik), pricemz jejich kvety nebyvaji ve skutecnosti o moc mensi, nez prumer prstynku. Stejne tak trava by musel byt nejaky ultra-kratky husty anglicky travnik. Pravdou ale je, ze sam nevim jak bych to kompozicne naaranzoval v realnych proporcich.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř dub 25, 2012 9:51 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
To je ono presne! Je to stylizace. Takze pryc se proporcema! Pak se zblaznis az tam zacnes davat texty atp. a zistis, ze tam kompozicne nemas na to mista nebo to tam nesedi. Velikost kytek je ale placana od bricha, cca 2sec prace. Tz. urcite sa k tomu este dostanem. Teraz cez celu noc comp len pocital jemny jarny vanok na trave (1000frame)... :)
Kytky ale este definitivne nemaju miesto. Kazdopadne jedna musi byt dominantna, pretoze taku kytku bude mat nevesta. Takze zrejme to bude nejaky obor nerealny. Zas pohyb kamery smerom nahoru a rotaci vic dolu by mi len sposobilo, ze 500 particlu HAIR + 50 children ke kazdemu by som musel zmenit asi na 1500 + 30 a to uz comp neda v simulaci vanku....
Proto mne animace na jedne strane nebavi a pak bavi. Nebavi v tom, ze neustale hladas kompromisy (aby nemuseli svadbu odkladat o tri roky...chapes...) a bavi, ze u animaci divak nema spoustu casu sledovat detaily. Takze subjektivne tvoj projekt zakryva spustu neduhov a vypada lepe... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 2:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Cycles sa mi zacina pacit viac a viac. :) Aj ked to vyzera silene oproti internalu, ma to svoju logiku a vo svojej podstate je nastavovanie materialov jedoduchsie.
Ukazka:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 4:11 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Je na toto někde na netu český tutoriál ?
Vypadá to šíleně. Já používám Luxrender,ale u něho je neuvěřitelná doba čekání na výsledný render.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ...zoznamovanie sa s cycles.
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 4:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Cesky asi nie, ale to nieje az taky problem. Ja som si stiahol od /vklidu/ niekde na fore to postoval jeden subor kde urobil taky vrtulnik v takej plechovke. Neviem to najst. A na nom som si vyskusal iba menit textury a nastavenia. A potom som si presiel tento tutorial raz a stacilo to. Je to v podstate hrozne jednoduche a oproti internalu nestrielas hodnoty od brucha aby si dosiahol nejakeho vysledku ale ovela viac cielene. Takze si vlastne aj rychlejsi.

Skusal som kedysi Luxrender, Yafaray ale nikdy som nedosiahol vysledkov ako u Cycles. Za prve jeho rychlost (u mna cez CUDA) je neuveritelna a za druhe materialy konecne nejak vyzeraju. Aj ked stale sa je co ucit, resp. zdokonalovat.

U tohoto prikladu dole som dokonca nechal vyskusat aj vyrenderovat plachtu v rozliseni 5000x4000 a mal som ju hotovu do 20min. Este zatial Cycles nevyuzivam uplne komercne, pretoze sa obcas este stretnem s niecim, ze to pada, nefunguje atd (pr. speed vektory). Ale myslim, ze sa uz blizi chvila ked to ofiko spustim a budem renderovat aj v Cycles zakazky. :)

R.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz