blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Paul 68 Rageous WIP
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8302
Stránka 1012

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 02, 2013 1:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Dík, neviem ci to tu mozem postoval, ale budis
retexturing jednej mp5 do Black Mesa source
najdete ju tu https://dl.dropbox.com/u/62830198/bms_mp5_retextured.rar
Obrázek
Obrázek
https://dl.dropbox.com/u/62830198/2013-04-02_00004.jpg
https://dl.dropbox.com/u/62830198/2013-04-02_00005.jpg
https://dl.dropbox.com/u/62830198/2013-04-02_00003.jpg

Autor:  Apolokrieg [ úte dub 02, 2013 1:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Kolik vás na tom pracuje ? Vypadá to dobře.

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 02, 2013 2:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

na Black Mesa Source neviem, do tej nepatrim, len som spravil neoficialny retexturing. Oficialny mod na ktorom robim je Operation Black Mesa a Guard Duty (tripminestudios.com) , najdes tam aj zoznam clenov

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 23, 2013 12:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

nejake nove propy
Obrázek

Autor:  Marek [ úte dub 23, 2013 3:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

týjo, jak jsi udělal ty svary? :emo15:
pošleš i wire, pro ukázku?
vypadá to opravdu profi...

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 23, 2013 9:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

musim priznat ze dielo neni z blenderu, ale v podstate by sa dali reprodukovat v blenderi keby sa chce :-)
na svary: spravis si linu(v blenderi je to bezier line? ci tak nejak, uz napamatam) tam kde chches mat svar, pridas subsurf, displace modifier(pridas noise ako displacement mapu) pohras sa s nastaveniami displacement a pridas znova subsurf

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 23, 2013 9:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

wires aj s mini tutorialom https://dl.dropboxusercontent.com/u/62830198/svary.png

Autor:  Marek [ úte dub 23, 2013 12:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Díky moc za ukázku! Bych očekával, že to pak bude dělat problémy při bakování normal, ale to asi odpadá, když použiješ ten cage mesh, ne? Nechceš ještě poslat ten LOW poly wire? Nechti tě moc prudit, ale docela mě to zajmá :)

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte dub 23, 2013 2:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

jj ked pouzijes cage tak potom nemas problem
https://dl.dropboxusercontent.com/u/628 ... 0wires.png

Autor:  Darkfejzr [ sob dub 27, 2013 9:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

paráda :shock: :emo15:

Autor:  Filippriec [ úte kvě 14, 2013 8:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Fakt Super!!! :emo17: :shock:

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv kvě 30, 2013 10:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Jeden asset do Dayz standalone na ktorom v tychto mesiacoch pracujem:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/62830198/knife1.jpg

Autor:  Marek [ čtv kvě 30, 2013 10:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

ty otisky :) paráda :emo17:

Autor:  Darkfejzr [ sob čer 08, 2013 12:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

dobrý nápad!

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř črc 17, 2013 10:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

novy model laserovej miny do OBM http://www.moddb.com/mods/operation-bla ... e#imagebox

Stránka 1012 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/