blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Marek WIP
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8254
Stránka 14

Autor:  Marek [ stř črc 13, 2011 10:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Marek WIP

Plánuju teď trávit víc času s Blenderem, tak jsem si založil vlastní wip, abych každou chvíli nezakládal nové téma.
Dnešní pokus - sedačka od Le Corbusiera:
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Render je internal, RT je asi 3,5 minuty v rozlišení 1400 x 1080. Má to asi 7000 faců bez subsurfu a plánuju ještě přidat nějaké detaily a doladit materiály.

P.S.: Kritika vítána ;)

Autor:  G_Taurus [ čtv črc 14, 2011 6:46 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

It is perferct for me...

Martin S. :-)

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv črc 14, 2011 8:24 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

No odomna kritika: Hrany na tych "matracoch" alebo "epedách" alebo jak sa to volá su akési divné, ako keby mali v sebe este nejaku strbinu (skus poslat priblizeny wire). Horná trubka je trochu zarastená do kože (inac ako si robil aby v nej nebola uplne), dolna trubka je trocha tenká ale to je asi aj v origináli , to neviem. A posledná vec: nezdá sa ti že je trocha vo vzduchu? kde ma zadné nohy?

Autor:  taby [ čtv črc 14, 2011 10:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

jo, tvoje architektonické rendery se mi líbí a těším se na plné vlákno dobrých prací.
Sedačka působí velmi dobře. Jen mě zajímá, zda ty podivnosti (jako například to "žebrování" na kovové konstrukci u levé přední nohy nebo pod levým sedákem) jsou chyby vzniklé v renderu nebo při změně měřítka obrázku anebo záměr, který se jako chyba tváří. 8-)

BTW: Ten wire by mě také zajímal. :-D

Autor:  Jergon [ čtv črc 14, 2011 4:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Trubky nejsou zarostlé, uprostřed se normálně dotýkají a na krajích jsou matrace prostě ohnuté ven, protože jsou o pikomilimetr delší. Hrany mi taky přijdou v pořádku, prostě jsou ty umělé švy členěné. Ale na čem to vzadu stojí, to by mě taky zajímalo - to nemá být kritika, jen jsem zvědavý, jak to návrhář pořešil, aby se ten bazmek nepřevracel, když do něj někdo sedne... :-)

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv črc 14, 2011 5:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Bud na to Marek zabudol alebo su tak ze ich nevidno (co rboi dost nestabilitu, pochybujem zeby to tak navrhar vymyslel) takze mi pripada č1, ze zabudol

Autor:  Marek [ čtv črc 14, 2011 6:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Díky všem za komenty, pokusil jsem se to vylepšit a dodělat a tady je výsledek:
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Změnil jsem ty hrany na těch polštářích (taky nevim, jak se tomu říká;) aby se víc podobaly originálu ( http://www.iconicinteriors.co.uk/images ... ersofa.jpg ) a trochu jsem oddálil ty boční polštáře od těch trubek (ta spodní skutečně má být tenčí). A co se týká nejdiskutovanější věci, tak na nohy jsem nezapomněl, jen jsou vzadu trochu víc odsazené od krajů, takže z toho předního pohledu nejsou vidět.
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Ještě mám wire, ale není to nic světoborného - cube a nějaký ty loopy navíc:)
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/

Podařilo se mi eliminovat ty divný chyby u předešlýho renderu (špatný nastavení OSA), ale objevily se mi tam chyby v geometrii, který zatím neumím odstranit. Jedná se o to, že se mi v displacement mapě vygenerovaly náhodně černé pixely, který občas posunuly některé vertexy desítky cm dovnitř modelu. Nedokážu je nijak odstranit, protože paint tool uvnitř blenderu nejspíš neumí správně pracovat s 32bit texturou a gimp to neumí vůbec:) Kdyby někdo měl nápad, co s tím, pište;)

Marek

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv črc 14, 2011 7:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Nooooo, takzeeeee, stale sa mi zda ze ta dolna trubka je zapusstena do modelu. Urcite by som este ubral na spekularite a trocha ju zjemnil (zbluroval, tusim je to v internale gloss polozka, tak ju znizit), inac sa mi to paci :emo05:

Autor:  J_ar [ pát črc 15, 2011 10:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Na internal je to velice pěkný počin :wink:

Autor:  smrq [ pát črc 15, 2011 2:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

to se ti tam na svech polostaru parou nite nebo je to chyba pri renderu?
pridavam se k zastupu tleskajicich. imho velmi solidni prace, v internalu tohle moc lidi neumi.

ps: jsem rad, ze jsi kuzi trosku zvlnil, ale imho je to ted krapet prehnane. neslo by ji zase kousek vypnout (ale jen nepatrne).

Autor:  Marek [ pát črc 22, 2011 9:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

K tý pohovce se ještě vrátím, ale chci ji teď nechat chvíli uležet. Káždopádně všem děkuju za rady a kritiku, dost mi to pomáhá:) Btw. ty nitě, který z toho lezou jsou právě chyby tý displacement mapy. Koukal jsem, jestli existuje nějakej free editor 32bit obrázků a našel jsem akorát CinePaint, kterej se už ale nevyvíjí a nenašel jsem funkční win instalátor. :/ Nevíte o nějakym jinym softu??

Teď dělám na sérii dřevěnýho nábytku od Rietvelda. Zatím mám tuhle židli: http://www.flickr.com/photos/maracz/596 ... /lightbox/
Ta židle byla původně vyrobená z bedny (proto Crate chair), ve který si Rietveld nechával dovážet drahý dřevo. Jednou ho napadlo, že ta bedna může bejt i hezčí než to dřevo uvnitř, a já s ním souhlasím:)
Jinak render je zase internal, tentokrát jsem si ale dopomohl kompositorem a RT je cca 10 min v rozlišení 1024x1024 ale nijak jsem ten render neoptimalizoval. K tomu se snad dostanu jindy...

Marek

Autor:  smrq [ pát črc 22, 2011 11:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

nemam co vytknout, na prvni pohled me nic netrklo. (on to je taky hodne lehky model, ze? :-D )
textura dreva je nadherna.

Autor:  Marek [ pát led 27, 2012 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Tak po dlouhé době jsem zase něco stvořil:
http://www.youtube.com/watch?v=tvCUepVG ... AAAAAAAAAA
Plánuju tam ještě dodělat něco jako letadlo, aby to mělo nějakej smysl:)
Je to rekonstrukce z jedný fotky plus pár textur z CG-textures. Chtěl jsem si na tom vyzkoušet hlavně zajmavej add-on BLAM a pár starších věcí jako uv project modifier a texture bake atd.

Předem dík za kritiku
Marek

Autor:  Alimansan [ sob led 28, 2012 8:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

Je to pěkné, mě se to líbí. Taky jsem si stáhl BLAM a jeví se to jako velice šikovný nástroj :-) Osobně bych jen, pokud jsou textury dostatečně kvalitní, udělal ten průlet trochu pomalejší s větším zaměřením na ty pyramidy. Jinak dobrá práce.

Autor:  smrq [ sob led 28, 2012 11:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Marek WIP

taky jsem si pri koukani rikal: "proc to tam lita tak rychle, vzdyt si to nestiham poradne prohlednout." :)

je to hezka ukazka velmi solidniho vysledku s minimalnim vlozenym usilim. to je dobre, tak to ma byt.

Stránka 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/