Právě je úte črc 17, 2018 5:43 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Marek WIP
PříspěvekNapsal: stř črc 13, 2011 10:00 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Plánuju teď trávit víc času s Blenderem, tak jsem si založil vlastní wip, abych každou chvíli nezakládal nové téma.
Dnešní pokus - sedačka od Le Corbusiera:
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Render je internal, RT je asi 3,5 minuty v rozlišení 1400 x 1080. Má to asi 7000 faců bez subsurfu a plánuju ještě přidat nějaké detaily a doladit materiály.

P.S.: Kritika vítána ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 6:46 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
It is perferct for me...

Martin S. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 8:24 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
No odomna kritika: Hrany na tych "matracoch" alebo "epedách" alebo jak sa to volá su akési divné, ako keby mali v sebe este nejaku strbinu (skus poslat priblizeny wire). Horná trubka je trochu zarastená do kože (inac ako si robil aby v nej nebola uplne), dolna trubka je trocha tenká ale to je asi aj v origináli , to neviem. A posledná vec: nezdá sa ti že je trocha vo vzduchu? kde ma zadné nohy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 10:09 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
jo, tvoje architektonické rendery se mi líbí a těším se na plné vlákno dobrých prací.
Sedačka působí velmi dobře. Jen mě zajímá, zda ty podivnosti (jako například to "žebrování" na kovové konstrukci u levé přední nohy nebo pod levým sedákem) jsou chyby vzniklé v renderu nebo při změně měřítka obrázku anebo záměr, který se jako chyba tváří. 8-)

BTW: Ten wire by mě také zajímal. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 4:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Trubky nejsou zarostlé, uprostřed se normálně dotýkají a na krajích jsou matrace prostě ohnuté ven, protože jsou o pikomilimetr delší. Hrany mi taky přijdou v pořádku, prostě jsou ty umělé švy členěné. Ale na čem to vzadu stojí, to by mě taky zajímalo - to nemá být kritika, jen jsem zvědavý, jak to návrhář pořešil, aby se ten bazmek nepřevracel, když do něj někdo sedne... :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 5:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Bud na to Marek zabudol alebo su tak ze ich nevidno (co rboi dost nestabilitu, pochybujem zeby to tak navrhar vymyslel) takze mi pripada č1, ze zabudol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 6:47 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Díky všem za komenty, pokusil jsem se to vylepšit a dodělat a tady je výsledek:
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Změnil jsem ty hrany na těch polštářích (taky nevim, jak se tomu říká;) aby se víc podobaly originálu ( http://www.iconicinteriors.co.uk/images ... ersofa.jpg ) a trochu jsem oddálil ty boční polštáře od těch trubek (ta spodní skutečně má být tenčí). A co se týká nejdiskutovanější věci, tak na nohy jsem nezapomněl, jen jsou vzadu trochu víc odsazené od krajů, takže z toho předního pohledu nejsou vidět.
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/
Ještě mám wire, ale není to nic světoborného - cube a nějaký ty loopy navíc:)
http://www.flickr.com/photos/maracz/593 ... /lightbox/

Podařilo se mi eliminovat ty divný chyby u předešlýho renderu (špatný nastavení OSA), ale objevily se mi tam chyby v geometrii, který zatím neumím odstranit. Jedná se o to, že se mi v displacement mapě vygenerovaly náhodně černé pixely, který občas posunuly některé vertexy desítky cm dovnitř modelu. Nedokážu je nijak odstranit, protože paint tool uvnitř blenderu nejspíš neumí správně pracovat s 32bit texturou a gimp to neumí vůbec:) Kdyby někdo měl nápad, co s tím, pište;)

Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 7:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Nooooo, takzeeeee, stale sa mi zda ze ta dolna trubka je zapusstena do modelu. Urcite by som este ubral na spekularite a trocha ju zjemnil (zbluroval, tusim je to v internale gloss polozka, tak ju znizit), inac sa mi to paci :emo05:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2011 10:03 am 
Offline
..
..

Registrován: úte úno 08, 2011 6:01 pm
Příspěvky: 41
Na internal je to velice pěkný počin :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2011 2:38 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
to se ti tam na svech polostaru parou nite nebo je to chyba pri renderu?
pridavam se k zastupu tleskajicich. imho velmi solidni prace, v internalu tohle moc lidi neumi.

ps: jsem rad, ze jsi kuzi trosku zvlnil, ale imho je to ted krapet prehnane. neslo by ji zase kousek vypnout (ale jen nepatrne).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2011 9:13 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
K tý pohovce se ještě vrátím, ale chci ji teď nechat chvíli uležet. Káždopádně všem děkuju za rady a kritiku, dost mi to pomáhá:) Btw. ty nitě, který z toho lezou jsou právě chyby tý displacement mapy. Koukal jsem, jestli existuje nějakej free editor 32bit obrázků a našel jsem akorát CinePaint, kterej se už ale nevyvíjí a nenašel jsem funkční win instalátor. :/ Nevíte o nějakym jinym softu??

Teď dělám na sérii dřevěnýho nábytku od Rietvelda. Zatím mám tuhle židli: http://www.flickr.com/photos/maracz/596 ... /lightbox/
Ta židle byla původně vyrobená z bedny (proto Crate chair), ve který si Rietveld nechával dovážet drahý dřevo. Jednou ho napadlo, že ta bedna může bejt i hezčí než to dřevo uvnitř, a já s ním souhlasím:)
Jinak render je zase internal, tentokrát jsem si ale dopomohl kompositorem a RT je cca 10 min v rozlišení 1024x1024 ale nijak jsem ten render neoptimalizoval. K tomu se snad dostanu jindy...

Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2011 11:51 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
nemam co vytknout, na prvni pohled me nic netrklo. (on to je taky hodne lehky model, ze? :-D )
textura dreva je nadherna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2012 9:01 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Tak po dlouhé době jsem zase něco stvořil:
http://www.youtube.com/watch?v=tvCUepVG ... AAAAAAAAAA
Plánuju tam ještě dodělat něco jako letadlo, aby to mělo nějakej smysl:)
Je to rekonstrukce z jedný fotky plus pár textur z CG-textures. Chtěl jsem si na tom vyzkoušet hlavně zajmavej add-on BLAM a pár starších věcí jako uv project modifier a texture bake atd.

Předem dík za kritiku
Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2012 8:57 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Je to pěkné, mě se to líbí. Taky jsem si stáhl BLAM a jeví se to jako velice šikovný nástroj :-) Osobně bych jen, pokud jsou textury dostatečně kvalitní, udělal ten průlet trochu pomalejší s větším zaměřením na ty pyramidy. Jinak dobrá práce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Marek WIP
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2012 11:27 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
taky jsem si pri koukani rikal: "proc to tam lita tak rychle, vzdyt si to nestiham poradne prohlednout." :)

je to hezka ukazka velmi solidniho vysledku s minimalnim vlozenym usilim. to je dobre, tak to ma byt.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz