blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
alimansan wip http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8057 |
Stránka 5 z 7 |
Autor: | noob [ úte čer 12, 2012 12:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Ty disky jsou nějaký divný, to fakt maj bejt ty paprsky tak úzký? Taky bys mohl zkusit vysrčit ty kola trochu ven, bude to vypadat sportovnějc Nezapomeň dodělat brzdy... Jinak k modelu nevim co bych ti řekl, velké chyby v topologii tam nevidim, ale je tam občas boulička. |
Autor: | Alimansan [ úte čer 12, 2012 6:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Kola jsem dělal podle tédle předlohy http://image.motortrend.com/f/9498144+w786+ar1/112_0802_29z+2008_subaru_impreza_WRX_STi+wheels_view.jpg Ty bouličky jsou často způsobené tím matcap materiálem. Ale ještě to projdu a uhladím ;-) |
Autor: | noob [ úte čer 12, 2012 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Ok, ale přeci jenom ten střed nejde z auta ven ale trochu dovnitř, naopak než to máš. Tady je to vidět trochu líp |
Autor: | Bumpkin [ úte čer 12, 2012 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Ahoj, tak na to koukám jde ti to pekně od ruky to se musí nechat každopádně být tebou bych tento material zrušil a udělal klasický clay material, na něm bude vidět líp nějaká nerovnost, hodně by také pomohlo kdyby si ukázal i screeny z edit módu už tď tam ale vidím několik nesrovnalostí pochválit musím kapotu a zakomponování těch linek ale nelíbí se mi jak si ten plast co vyplňuje tu díru na sání a usměrňuje vzduch, protáhl až dozadu tak daleko nepokračuje a mezi těma linkama nemá rovnou dělící čáru ale májí krásně do oblouku, chtělo by to ten díl ještě trochu poupravit, jak sem ti psal do PM klidně napiš na ICQ můžem topologii probrat http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_01.htm http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_05.htm následně u těch světel ti chybí na předním nárazníku hlavně ten límeček, viz obrázek a vičerveněný vertexy http://2i.cz/2i/i/4fd74838/3ea63250fad3 ... 63b0.f.jpg tenhle límeček pod světlem ti tam úplně schází, ten pak přechází na blatník a tam se to ztrácí tady na této fotce jsou ty oblý ,,límečky,, taky vidět http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_06.htm druhá věc je že přes ten přední nárazník jde mírná hrana hrana 2 límeček 1 http://2i.cz/2i/i/4fd74aa0/4004e9931aa8 ... fa29.f.jpg nedíval jsem se na zadek ale jak říkám kdyby si měl zájem můžem to probrat |
Autor: | Bumpkin [ úte čer 12, 2012 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
zapoměl jsem se ještě vyjádřit k disků, tady nejde o to jak je širokej paprsek ale jak moc jde do hloubky, směrem ke kotouči a to máš bohužel špatně :( http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_08.htm tady se můžeš podívat jak jdou ty paprsky hodně do ,,hloubky,, toho kola, jsou sice tenké jak je máš ty ale to je pak vykoupeno tím že jdou hodně do hloubky směrem k brzdám |
Autor: | lokhorn [ úte čer 12, 2012 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Model auta i síť se mi hodně líbí tak to hlavně dodělej, těšim se na render |
Autor: | Alimansan [ pon čer 18, 2012 9:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Tak pravděpodobně finální verze před prací na shaderech. Finální výsledek by mohl být možná zítra. Trochu jsem teď nestíhal tak jsem se s postováním progressu opozdil. Těch destiček v místech kde se nachází značky (STI a Impreza) se nelekejte ... to bude upraveno texturou pro průhlednost v nastavení shaderu. Kdo by měl potom zájem, tak ten model dám volně ke stažení na BlendSwap. Snažil jsem se opravit co nejvíce chyb co jste tu zmiňovali a děkuju za to ;-). |
Autor: | vklidu [ pon čer 18, 2012 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Gratuluju :) pekná práce . . . jen se mi ted chce trochu brecet :) asi mesic zpatky jsem se snazil premluvit jednoho sikulu na blenderartists o poskytnuti nedopracovaneho modelu na ideove skicy. Mailovy pingpong trval vice jak tyden s nulovym vysledkem. Aaaaaarrr . . . !!! Mno nic, tak snad se nase casoprostorove krivky setkaji jindy :) |
Autor: | Bumpkin [ pon čer 18, 2012 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Ahoj, výsledek není vůbec špatný ;) každopádně chápu že to chceš ukončit a že to považuješ za final, snad se pustíš i do dalších modelů a dáme pak řeč o těch detailech a jak je hledat či jak je pak vymodelovat ;) PS: těšim se na render!! |
Autor: | Marek [ stř čer 20, 2012 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
hezká práce co se týká toho skla, tak tam bude asi problém, že jsi u něj neměl žádnou tloušťku. V takových případech je lepší použít ior 1 a pokud renderuješ v cycles, tak vůbec nepoužívat glass shader, ale namixovat si shader z transparent a glossy. |
Autor: | Alimansan [ stř čer 20, 2012 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Tloušťku skla jsem tam vytvářel. Příště asi vyzkouším ten trik s transparentním a glossy shaderem. |
Autor: | Siso [ stř čer 20, 2012 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Pekne, akurat sa mi nepaci najviac shader na kolesach. Mixoval si vobec nejake shadere alebo si vzdy pouzival len jeden? Pride mi totiz, ze u kazdeho materialu je pouzity iba jeden... R. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř čer 20, 2012 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
CO sa mne osobne nepaci je scena (pozadie+nasvietenie), vela detailov a hlavne zakladych crtov auta mi tam zanika, mozno by si mohol skusit neico taketo, bo ta ciera tam fakt nesedi a mne osobne kazi dojem http://image.shutterstock.com/display_p ... 141804.jpg A mozno by bolo pekne to auto nasvietit velkou hromadou lamp zhora, ako byva na autosalonoch http://www.webnoviny.sk/fotografia/5448 ... a-2012.jpg |
Autor: | Apolokrieg [ stř čer 20, 2012 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: alimansan wip |
Taky se přikláním k názoru s nasvícením scény. |
Stránka 5 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |