Právě je čtv bře 28, 2024 7:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: wall-e
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 2:26 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
zdravim,potrebuju poradit.nefunguje mi nastaveni skla musim to mit pres z-transp nevite cim to muze byt?hodi se mi to i pro dalsi modely,tak dekuju za kazdou pomoc


Přílohy:
wall-e 1.jpg
wall-e 1.jpg [ 137.14 KiB | Zobrazeno 870 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 2:49 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no ja myslim ze vsechno dobre funguje aspon u me :wink:
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127 toto bych byt tebou prosel a ozkousel (a jen takova mala rada pokud mas holou scenu necekej ze se nejak to sklo vybarvy vzdy si nezapomen dat aspon HDRI mapu do sceny aby si videl jaks e to sklo chova)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 2:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Bumpkin píše:
no ja myslim ze vsechno dobre funguje aspon u me :wink:
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127 toto bych byt tebou prosel a ozkousel (a jen takova mala rada pokud mas holou scenu necekej ze se nejak to sklo vybarvy vzdy si nezapomen dat aspon HDRI mapu do sceny aby si videl jaks e to sklo chova)


Ako vlastne namapovat najlepsie HDR mapu tak, aby vo vyslednom renderu ju nebolo vidiet ale zaroven aby bola "ucastnikom" pre vsetky materialy?

dik :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkin
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 3:03 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
jo jako uz sem nekolikrat vyuzil tehle nastaveni,ale ted kdyz nejaky pouziju,tak v renderu neni nastaveni materialu videt a raytransp mam stlacenej.musim mit ZTransp a tam se prakticky nejak zvlastni volba nasteveni skla neni :( mam B.2.49 a hodne sem si hral s nastavenim prostredi,abych po spusteni nemusel moc veci resit a asi sem zmacknul nejakej shit.ani lesk,odraz,proste tvl.... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 3:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
ja väčšinou ak používam mapu a chcem jednofarebné pozadie, tak dám za scénu veľký plane s pozadím a naň dám materiál, ktorý má vypnuté traceable, tým pádom pôsobí fakt len ako pozadie a nijak nenarušuje odrazy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 3:10 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
proste at nastavim jakej-koli matros,tak je z toho v renderu obycejnej mesh.....:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: čtv říj 14, 2010 8:06 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
priznam se, ze tvemu dotazu porad nerozumim. netvrd mi, ze kdyz vyzkousis hybat s hodnotami fresnel a ior, nic to nedela?!?
pokud jsi na materialu neco podrbal, neni nic jednodussiho nez z objektu material smazat, vytvorit uplne novy a zacit odznovu. fresnel dej na 4, ior na 1.5 a az podle zkusebniho renderu doladuj tak, aby to odpovidalo tve predstave.

(pokud je tvuj problem sofistikovanejsi, omlouvam se, vazne jsem to nepochopil.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 12:53 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
v tuto chvili musimsoulasit se smrqem.....

jinak jak sem psal vyse, pokud nemas ve scene nic co by se mohlo na skle odrazet (prece jen je ten material na tom zalozen) nemuzes cekat zazraky!!!!!! tudis si udelej nejdriv nejakou testovaci scenu (nejakou pul misku nebo neco podobneho) nebo se podivej jak se foti studiovy fotky v atelierech a podle toho si udelej testovaci scenu jinak todle je zakladni kamen na kterym se stavy :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 12:01 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
kluci,fakt mi to nefunguje.nedela to nic...jasne zrusim material a dam novy,potom nastavim hodnoty a at je to co chce vypada to v renderu jako kdybych nenastavil nic :( uz sem patral na netu hodne,ale uz na to s*** a nejjednodussi bude,kdyz to preinstaluju vzdit o nic nejde.kazdopadne reseni by se mozna nekomu hodilo do budoucna.pokud to preinstaluju a v blend souboru budu mit nastaveny prostredi ktery bude taky takhle hezky "funkcni",tak mam zase o nejakou tu zbytecnou praci navic :D presto kdyby nekdo vedel cim to je,tak se to rad dozvim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: pát říj 15, 2010 1:36 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Johny: heh a zkousel si jen takovou jednu kravinu a to apend do novyho blendu kde funguje ten material?? :wink: jedna ze zakladnich veci co delam kdyz mi nejde Vray :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: sob říj 16, 2010 11:47 am 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
jj to sem udelal a bylo to to stejny.ted uz sem to preinstaloval a dal do novyho souboru,takze by nemel byt problem.nevim jak se mi to povedlo :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: wall-e
PříspěvekNapsal: sob říj 16, 2010 3:14 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Podle me jsi omylem tomu meshi priradil vic nez 1 material a ted menis jen ten, ktery neni k zadnemu facu prirazen :-D.
Je to v "Buttons Window" pod zkratkou F9. Pak tam mas tab "Link and Materials" a je tam pocet materialu na objektu a v edit modu muzes oznacenym facum prirazovat ruzny material! :wink:
Mozna je to v 2.5x uz jinak, ale melo by to mit podobny zaklad.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz