blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

brachiosaurus
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7831
Stránka 22

Autor:  jankoš [ čtv zář 02, 2010 1:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus & trojuhelniky & sculpt & retopo

těžko říct, jak vést ideální topologii, záleží na účelu, pro kterej to chceš použít...třeba u lidskýho obličeje je to celkem jasně daný, protože máš představu o mimice..asi bych tady zkusil analogii právě s obličejem, tzn jestli ti tolik záleží na topologii tak hádám, že to třebas budeš chtít animovat tak si představ jak se to teď bude deformovat, podle mě v tom žádnej zásadní error nebude, jen bych si pokládal otázku, jestli je tam ten loop nutnej...osobně když modeluju organiku tak se snažím přemýšlet dopředu natolik, abych tyhle "destruktivní" loopy nemusel přidávat...a když už nějakej přidat musím tak se ho snažím napojit tam, kde to při animaci nebude vadit :wink:

Autor:  bRezak [ sob zář 04, 2010 11:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus & trojuhelniky & sculpt & retopo

tohle vypada na dlouhe experimenty ale zacina skola tak nvm jak se mi bude chtit :?

Autor:  Alimansan [ sob zář 11, 2010 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus & trojuhelniky & sculpt & retopo

Ahoj, jen jsem chtěl zmínit malou radu k tomu co se týče sculptování high poly a následnému retopo na low poly. Je na to moc hezký tutorial na blendercookie --> http://www.blendercookie.com/2010/08/30 ... nd-normal/.
Doufám že neporušuju nějaká pravidla fóra když jsem dávám link :-) . Snad je to pro tebe užitečná informace ;-)

Autor:  bRezak [ sob zář 08, 2012 12:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus

po 2 letech ozivuju mrtvy projekt :) vlastne ho mam delsi dobu hotovy, ted jsem udelal postprodukci
nevim, jestli to je final, uznavam, ze pusobi lacine.. mozna by mu slusely cerne linky - kdyz uz vypada trochu cartoonove, tak poradne

http://img843.imageshack.us/img843/4627/brachio.jpg

Autor:  Filippriec [ sob zář 08, 2012 11:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus

Vštko OK ale tie kosti preboha. Úplne odfláknuté. To si ich nemohol urobiť menej placaté? Veď tie kosti nemali 1 cm.
A brachiosauri ich nemali ani také široké. :emo21:

Autor:  bRezak [ ned zář 09, 2012 12:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: brachiosaurus

uprimne ani nevim cemu ty kosti patri a nesnazil jsem se o nic realistickecho, potreboval jsem tam rychle neco soupnout kvuli kompozici.. a ano, odflakl jsem to :D nicmene tohle neslysim poprve, asi na tom neco bude :D diky

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/