Právě je čtv bře 28, 2024 5:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pokus o lowpoly dům pro hru
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 11:54 am 
Offline
..
..

Registrován: sob črc 04, 2009 10:44 am
Příspěvky: 57
Čau, rozhodl jsem se zkusit vymodelovat lowpoly scénu(dvoupatrový dům). Chtěl bych pak časem, pokud se mi to podaří, z toho udělat hru.
Jsem rád za každý názor, postřeh :-D .


ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Postupně budu přidávat další progres.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pokus o lowpoly dům pro hru
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 6:30 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Ahoj, nie som odborník, nuz vidim tam veľké chyby:
1. obrázok : s tou texturou to nevyzera zle ale tie vertexy nie su v poriadku, tam kde mas tu linku: vsetky vertexy, kt si vytvoril na umyvadlo sa stretavaju v jednom bode na krajoch linky. To tak nemoze byt ! Alebo tá stolicka, tiez ta ista chyba.
2. obrázok : tiez to isteee

Neviem co ti povedia ostatní ale podla mna by si to mal prerobit cele od zaciatku. Aaaa prestuduj modelovanie. Veľa Štastia v tvorbe hry, držím ti palce :emo17: , aj my sme sa pustili s kamosom do jednej, no neviem co z toho bude, na 75 % nič, ale tak ... O com bude tá tvoja ? Aky žáner ? Ak chces napis spravu, a pomozem ak budem vediet.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pokus o lowpoly dům pro hru
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 12:13 am 
Offline
..
..

Registrován: sob črc 04, 2009 10:44 am
Příspěvky: 57
ahoj Wolfkiller,

Asi chápu, že to mám špatně. Ale mohl bys říct jak to opravit/změnit? Na internetě jsem hledal, nic moc nenašel.(asi nezadávám ten správný výraz...)

Jinak jsem zas trošku pokročil.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pokus o lowpoly dům pro hru
PříspěvekNapsal: sob srp 14, 2010 4:00 am 
Offline
....
....