Právě je pát bře 29, 2024 1:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 3:05 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Ale jasne, co sa ja kafrem do remesla profesionalovi... :emo23:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 3:18 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo:jen kafrej ale uvedom si ze by to pridalo nehorazne trojuhelniku, mas v tom pripade navrhnout jine reseni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 5:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
počkaj, ty si ma zle pochopil, to čo vravím by bolo zahustenie len na vygenerovanie normal mapy, potom by si to vrátil naspäť, čiže normály by boli pekné, ale počet trojuholníkov by ostal rovnaký


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 6:58 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ale ja ti nehovorim aby si hustil mesh...to je v low poly uplne sprosty napad...ja hovorim o odpojeni toho loopu (snad vies co myslim, klavesa v tusim v edit mode)...v nijakej hre som este nevidel ze by hustili mesh alebo tak...ked je mesh automaticky smooth, tak odpoja loop a ten konretny roh vyzera ako solid...simple as that!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 7:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Kapo píše:
ale ja ti nehovorim aby si hustil mesh...to je v low poly uplne sprosty napad...ja hovorim o odpojeni toho loopu (snad vies co myslim, klavesa v tusim v edit mode)...v nijakej hre som este nevidel ze by hustili mesh alebo tak...ked je mesh automaticky smooth, tak odpoja loop a ten konretny roh vyzera ako solid...simple as that!


Nechci být hnidopich, ale nedělá tohle právě ten edgesplit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 7:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
Neolker píše:
Nechci být hnidopich, ale nedělá tohle právě ten edgesplit?

jj, ale pst, som zvedavy ako daleko sa tá debata dostane :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 8:56 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Robi! Ale ja som zvyknuty oddelovat tie loopy ktore potrebujem rucne, na modifikatory sa v ziadnom pripade nespolieham...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 9:33 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: druhy problem je ze uz mam vygenerovane nejake mapy :-( a nemuseloby to byt pak korektni ale zkusim to udelat, to co rokas je pod skratkou V a zalezi pak na jake strane mas kurzor mysi

jinak normal mapu jeste nemam vygenerovanou a chci ji delat pak z color mapy doufam ze to gimp udela korektni :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 10:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Bumpkin píše:
...to co rokas je pod skratkou V a zalezi pak na jake strane mas kurzor mysi


Presne! Myslis ze nejaka Mafia, Vice City, San Andreas ma automaticky rozdelene loopy? No mozno hej, ale ja som importoval modely z hier a zistil som ze vsade to zabezpeci modelar rucne...

Ozaj a co s tymi autami? Ked bude riadny 2.5x Game Engine, tak dufam ze sa to dakde objavi, nebudes na tom doma skrblit, ze ne? :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 10:56 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: hehe kapo nebudu ;) neboj, no ja mam prave par aut z NFS Carbon a tam todle rozdeleni praveze neni vubec tudis proto me todle mate co rikas, jo je tam mystama dobre videt jak jsou takhle ochcany nektery mista kde je 90 stupnovej uhel nebo primo napojeni nejakyho dilu, me ted spis hodne stve to delani textur a nastudovavani PSka nerikam ze sme ho neovladal tak nejak predtim ale ted musim vic studovat a stve me to :D ze sem se tomu nevenoval driv :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 27, 2010 12:48 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Kapo píše:
Bumpkin píše:
...to co rokas je pod skratkou V a zalezi pak na jake strane mas kurzor mysi


Presne! Myslis ze nejaka Mafia, Vice City, San Andreas ma automaticky rozdelene loopy? No mozno hej, ale ja som importoval modely z hier a zistil som ze vsade to zabezpeci modelar rucne...

Ozaj a co s tymi autami? Ked bude riadny 2.5x Game Engine, tak dufam ze sa to dakde objavi, nebudes na tom doma skrblit, ze ne? :-D

Kdyz ten modifikator aplikujes udela ti to presne to co delas rucne, a hlavne modifikator je lepis a to o hodne staci kdyz ho nastavys na edge sharp a pak kdyz oznacis edge ktere chces mit ostre das ctrl+e a tam klapnes na edge sharp. A to ze kdyz si importnul modeli kde to bylo rozdelene vubec nic nedokazuje stejne jako v blenderu to mneli moznost aplikovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 27, 2010 3:44 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak uz finisujeme, do interieru jeste pribudou klicky oken a madla a ven uz jen sterace a nejaky lehky detaily :wink: a sem tam jeste opravim mapovani :-)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 28, 2010 9:43 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vyzerá to super.
Jediné čo sa mi nepáči je metalíza. Je dosť zrnitá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 3:49 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
a v interieru jsou nektere casti palubni desky spatne otexturovane. textura je prilis zbilzka a vytvari tak efekt jakychsi sedych bublin.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 2:19 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak uz delam finalni rendery a animace :wink:
Obrázek

zitra prihodim HD animaci exterieru :wink:
ma 600 snimku a jeden se renderoval 10 vterin na mem Phenomu II X4 955 black edition :wink:
plus udelam animaci interieru a tez ji sem pak dam ale bohuzel vse az zitra vecer.....

zgerbiak: diky :wink: jsem rad ze se libi, jinak mohl by si upresnit pojem zrnistost?? ona je tam totiz textura vybledle barvy :wink: a jelikoz je rozliseni textury 1000X1000 tak je to trozku rozpixelovany (v novy verzi sem dal 1200x1200 a vypada to lip mnooohem lip)

smrq: moooc dobre sem o tom vedel take sem to psal v predchozim prizpevku stacilo si to jen precist :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz