Právě je čtv bře 28, 2024 6:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Stripterka
PříspěvekNapsal: sob črc 24, 2010 8:05 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslim, ze poradit ti len z hlavy je nadludska uloha. Dufam, ze mas k tejto poze par kvalitnych referencii inak by si sa do toho nemal ani pustat. Krcovitych a neprirodzenych CG ženských je v portfoliach grafikov tiez viac nez dost :-D
Z mojho pohladu je telo aj napriek poze stale velmi sumerne. Kazda cast tela pohybom zmeni svoj tvar aj skupiny svalov naokolo(u teba je to vidiet napr. pri prsiach – prava ruka hore v neprirodzenom uchyte a na prsniku ziadna zmena, este sa mi zda prsnik nizsie, co je nelogicke) Mozne riesenie vidim, ze nahodis hrubu pozu a vsetko ostatne doladis cez sculpt, ale bez kvalitnych fotiek detailov to nepojde (zahyby koze, napnute svaly, uvolnene svaly, tuk, rotacia chodidiel, ruk ... az po mimiku tvare, proste socharina). Skus zapojit priatelku, pripadne sestru alebo aj nahodnu okoloiducu a riadne nafot. Inak neverim, ze to bude vypadat prirodzene. :emo16:
Zaklad - model je dobry, mas na com stavat, skoda by bola nedostat z toho maximum :emo18:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stripterka
PříspěvekNapsal: sob črc 24, 2010 12:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
ako som už povedal, výborný faktor pre ľudskosť je ukázať, že to nie je socha, ale normálna mäkká ľudská pokožka a tuk. Ak by si ju oprel bruchom o tyč a zdeformoval podľa tyče brucho bol by to výborný detail...
ale mňa tu aj tak nikto nepočúva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stripterka
PříspěvekNapsal: sob črc 24, 2010 3:52 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Je to presne jak psal DonaldX, nejdrive hrube zapozovat a potom doladit detaily pres sculpt a rucne v edit modu. Sice si myslim, ze to neni uplne nejlepsi reseni, nebot dle meho nazoru by dobry rig na dobrem modelu mel tvorit prirozene pozy sam od sebe (uz kvuli animaci), ale toho se mi dosahnout nepodarilo, tak alespon takhle. To, co jste meli moznost zatim videt je prave ta hruba poza - tedy zadne upravovane detaily a deformace. Na tom se teprv pracuje. Reference nejake mam, i kdyz pochopitelne ne na presne tuhle pozici, tak se z toho pokusim vytriskat co se da. Udelat to poradne je tezsi nez jsem predpokladal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stripterka
PříspěvekNapsal: úte črc 27, 2010 10:40 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
nebot dle meho nazoru by dobry rig na dobrem modelu mel tvorit prirozene pozy sam od sebe
dovolim si krapet nesouhlasit. to bys musel zakostit kazdy sval v tele zvlast. az teprve potom by bylo mozne mit prirozenou polohu tela v jakekoliv poze. takhle je to porad jen strnuly model tela (namodelovany v idealne rovnem postoji), kteremu nekdo ohnul poncetiny a trup.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz