Právě je sob kvě 18, 2024 11:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 11:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 24, 2011 12:08 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
*Nasazuje odhodlany vyraz po 157x*

Jsem dneska modeloval nejake ty majestatni schody od brany do mesta. Vedle bude jeste cesta pro povozy a podobne schody budou z druhe strany.

Posledni obrazek je First Person View.

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 24, 2011 8:28 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
mohl by si poslat wire? :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 24, 2011 4:48 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Spoustu z modelu je delany tak, aby se na to dala dobre dat textura, hlavne na tech sloupech. Schody jsou takhle udelany abych je mohl pozdeji na mistech trochu "rozbit".

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 1:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Mozem ti cosi vytknut? Hadam sa nenastves. A sice podla mna to ma moc poly, keby tie stlpy nemali take tie....neviem ako to nazvať....dutiny, mal by si to ovela optimaliozovanejsie. Stacila by normal mapa. Na tuto dobu ma trocha moc poly: Tes4 Oblivion mal vybornu grafiku a mal vsade normal mapy. Takisto aj Cod4, tu ti posielam cosi pre taku mini inspiraciu,k aby si vedel ze to fakt dobre vyzera a je to ozaj low poly http://www.uloz.to/9780004/normalmapy-zip
Hoci keby to je jeden dva stlpy no dobre nepoviem, ale ked to budes aplikovat na cele mesto, uvidis ten rozdiel :emo05:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 2:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Citace:
Mozem ti cosi vytknut? Hadam sa nenastves. A sice podla mna to ma moc poly, keby tie stlpy nemali take tie....neviem ako to nazvať....dutiny, mal by si to ovela optimaliozovanejsie. Stacila by normal mapa. Na tuto dobu ma trocha moc poly: Tes4 Oblivion mal vybornu grafiku a mal vsade normal mapy. Takisto aj Cod4, tu ti posielam cosi pre taku mini inspiraciu,k aby si vedel ze to fakt dobre vyzera a je to ozaj low poly http://www.uloz.to/9780004/normalmapy-zip
Hoci keby to je jeden dva stlpy no dobre nepoviem, ale ked to budes aplikovat na cele mesto, uvidis ten rozdiel


Záleží na tom z jaký dálky se na to díváš. Když s characterem v TESku i v CoD přijdeš hodně blízko objektu kde je to hodně ošizený normál mapou (třeba terorista v CoD jak má takovou tu kuklu přes hlavu :) ) tak uvidíš že je to placka potažená texturou. Z dálky to vypadá ok ale zblízka už zas tak ne. Proto si myslim že Alfisko to dělá dobře a ani už si nepamatuju co s tim městem zamejšlí ale to už je v podstatě jedno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 4:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Na postavach ano, stiahniu si ten subor a uvidis, ze steny a podobne veci nepotrebuju tak "objemné" meshe, samozrejme to je len moj nazor a myslim ze dobre radim, aby to potom nesekalo pri velkkom meste


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 6:03 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Paul: Ja bohuzel (pro me spis bohudik) pouzivam tangent-space normal mapy, takze jsou generovane z bitmapy a ne z high-poly modelu (jako object-space napriklad). To mi dovoluje pouzivat urcitou cast textury i nekolikrat za sebou na ruznych facech a ne jen pres unwrap. Ja delam textury tak, abych mohl domy vymyslet primo pri modelovani. Je to takovy kreativni proces a je to i zabavnejsi nez delat potom texturu primo pro jeden model. Zkratka si udelam texturu ktera obsahuje zakladni architektonicke prvky ktere budu potrebovat, jako je treba kus zdi, rimsa, ornamenty a ruzne dalsi detaily.

Moje textury totiz vypadaji takhle:
Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 6:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ale ten stlp ma vlastnu texturu (tam dole) a tam by sa to dalo. Iba by si to vyrenderoval (tu normal mapu z high na low) a potom cez gimp ich spojil do jedneje cez Multiply...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 6:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Jo to myslis tohle.. no to je kanelovani na sloupech. No to uz ma hodne silnou normal mapu a bylo to spatne videt, tak jsem to udelal jeste takhle a vypada to mnohem lip. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 1:21 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Paul 68 Rageous: no ja nevim kde zijes ale asi ne moc v realite ze?? :-)
oblivion je zastarala hra!!! COD4 jak by smet!! nechapu proc je zminujes :-)
dam priklad posledni NFS (ted nedavno vyslo) ma jedno auto kolem 100 000 trianglu! vem si ze ti jich v nekterych zavodech jede 8-12, pokud tedy dobre pocitam tak je to 800 000-1 200 000 trianglu jen na autech a to tam jeste neni ani trat!! nasledne budemeli tedy pocitat ze trat ma kolem 500 000 tris dostavame se nekam kolem 2 000 000 trianglu!!!! to jen tak mimochodem v pohoode utahnou i konzole a jeste vice!!! nebudu se tu zminovat radsi ani o Metru nebo takovem Crisys a dalsich hrach na toz pak o tech demu na ,,novy,, UT engine!!!! :-)

nasledne uz i MAFIE 1 pracovala s celkem na tu dobu dosti zahustenym meshem kvuli namapovani podlahove textury (jiz drive se o tom velice dobre zminoval alfisko myslim ze i v tomto tematu)
pokud bych mel davat dalsi priklady tak teselace bude mluvit za vse :) nebo jeji nahraska prez paralax mapy... nasledne mi tedy tva poznamka na pocet tris prijde celkem usmevna kdyz to zacnu porovnavat s dnesnimi enginy a hramy :wink: kde se efekt normal mapy zduraznuje zahustovanim modelu at uz rovnou pri modelovani nebo teselací :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 2:00 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Jo, ten thread s mapovanim podlah mam tady viewtopic.php?f=2&t=5651
Ted se na to koukam a jedina dobra vec co tam v tom threadu melu je tohle. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 7:22 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem se rozhodl, ze to u brany bude chtit trochu kytek a udelam tam teda takovou mega skalku. Zatim to nevypada nejak extra super co se usporadani tyce, ale to se snad zlepsi.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

A par renderu navic. (informacni hodnota mensi nebo rovna 0.05)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 8:58 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Tak ten predposledny obr ma fakt dostal(aj dosral :-D )! Uzasne vyborne, jedninecne, mas moj respekt Alfisko! :emo05:
Bumpkin: A preto mi celá seria NFS od ProStreetu nejde viac ako 25fps :D (a to sa s optimalizaciou enginu museli dlho trapit, kdezto alfisko asi nebude mat cas na optimalizaciu celeho enginu, a este maly priklad, predstav si zte mas dvere, mas ich ako jeden plane/teda jeden face. ale chces mat v nich taku jako dieru smerom dostredu, čo može vyriesit z casti aj normal mapa ale presto sa to rozhodnes spravit, teda pocitam 4face+4face extrudovane dovnutra + 1face ako vypln extrudacie (neviem ci ma chapes), a teda za malý detail zaplatis 9 faceov namiesto 1, a keby si to aplikoval na cele mesto tak mas bud 900 000faceov alebo 100 000 facov a to je sakra rozdiel!. Btw v hrach ako NFS maju auta vela verzí LOD-u, kdeztro alfisko asi nebude mat implementovany lkod na takej urovni, či? :-D
Btw COD4 a Oblivion maju stale pre mna velmi dobru grafiku a ked bude mat alfisko taku grafiku aj v Rocvalley, tak sa mu poklonim :emo05: . Metro ma vynikajucu grafiku ale vela je toho aj ako postprocess , a vela nie je len oi geometrii


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 12:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Paul 68 Rageous: Tak nemůžeš porovnávat optimalizaci hry s tim že ti nejde nad 25fps musíš k tomu mít i adekvátní hw mě frčej nad 60fps v pohdě. co se tyce lodu tak se delaj skoro na vše a když se dostaneš dveřím z dohledu zmiznou úplně. Jinak když někdo vyvýjí hru tak ji dělá náročností na další generaci hw takže by to klidně mohlo dát eště víc poly než u nejnovějších nfs.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz