Právě je pát dub 19, 2024 6:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 10:55 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
A jak to máš nasvícený? Jako jestli Lamp, Sun..., přide mi to, jako by tam byl model s max Emitem a v něm Lamp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:03 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte dub 11, 2006 2:06 pm
Příspěvky: 106
Zial radiosita nie je velmi presna, je zavisla na samotnej kvalite meshu a nie na objekte ako takom. Statocne degraduje samotny mesh. Ak ju nechas aplikovat na objekt, siet sa prisposobi intenzite a dosahu svetla emitujuceho objektu a aplikuje sa ako vertex paint, cize mozes ju proste vo "vertex paint mode" jednoducho upravit stetcom, co je urcite rychlejsie ako to riesit postprocessom v externom programe. Ale osobne ti uz neodporucam ju riesit, alebo sa jej nejako extremne venovat, kedze ide o zastaraly system globalneho osvetlenia, ktory nema v dnesnej dobe uplatnenie a z novej verzie blender 2.50 je uplne vypusteny. Tvoj problem predpokladam nastal v nerovnomerne rozdelenom meshi, pripadne v nastaveniach samotnej radiosity, ale to uz som riesil strasne davno, nepamatam sa...

Mozno ti trochu pomoze moja svocka na stavebnej pred 2 rokmi, kde som riesil aj vyuzitie radiosity:

http://fathum.res5ekt.com/upload/svoc-ka.zip (cca 15 Mb)

Je to bordel, dost laicky napisany a nepresny, no co ine mi ostavalo, kedze predseda komisie nevedel ani co je to render :-D, ale hadam ti to aspon trochu pomoze vo vyuziti radiozity.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:55 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
A jak to máš nasvícený? Jako jestli Lamp, Sun..., přide mi to, jako by tam byl model s max Emitem a v něm Lamp.

ne, svitim temi trubicemi - vyuzivam radiositu. je tam jen jedno slaboucke svetlo nad scenou, aby prosvetlovalo stiny.

to fathum: diky, proctu si to.

to svetlo prochazejici pod nejblizsi zarovkou jsem jiz vyresil. stacilo tam zahustit sit. problem vznikl (predpokladam) v tom, ze face, na ktere zarovka lezi, byl osvetlen stejne po clele plose a kus ho proste couhal i za zarovku, kde jiz mel byt stin. pridal jsem tam loop a bylo po problemu.

nerovnomernost prepalu pod sviticimi trubicemi mi ale tento postup vyresit nepomohl, uvidim, jestli neco nevymyslim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:20 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
tak tady mam nahozenou scenu me zimy. je to rozpracovane, aktualne se trapim se svetly. snehulak mel puvodne drzet baterku a tou si sviti na teplomer. baterka jeste neni vymodelovana, zatim tam zkousim jen svetlo,ktere by vrhala. ale nejsem si jisty, zda je tam vubec potrebne.


Přílohy:
snehulaci porovnani.jpg
snehulaci porovnani.jpg [ 58.26 KiB | Zobrazeno 4038 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 4:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
podľa mňa je svetlo baterky zbytočné, vyjadruje to zimu dostatčne, možno ukazateľ na teplomeri daj uplne na minimum, nech to vygraduje...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 10:07 am 
Paráda :wink: Pokud ten teploměr se sněhulákem má byt jako infomace pro ostatní tak bez světla. Zase na druhou stranu mě se ten nápad ze světlem a baterkou libí, ale vytočil bych sněhulákovi lehce hlavu aby bylo vidět, že se dívá kam svítí tj. na teploměr a měl by svítit na mínusové teploty :emo20:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 25, 2009 5:00 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
takze zde zatim posledni verze, pokud zde nevzejde nejaka zasadni myslenka na vylepseni, asi uz to tak necham. proto pokud vas nekoho neco napada, sup sem s tim, at to stihnu opravit.

plne rozliseni zde:
http://s2.imgupload.cz/img/126740/Cm2fQ ... i_zima.png

nahled:


Přílohy:
snehulaci zima.jpg
snehulaci zima.jpg [ 70.33 KiB | Zobrazeno 3941 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 25, 2009 7:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
modre


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát pro 25, 2009 8:19 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
to neni dotaz, kterou z verzi. :) hotove je to takto - dvojobrazek. na jednom ma snehulak teplotu a mraci se, na druhem to je lepsi a je spokojeny. bal jsem se, ze to nepujde poznat a z tve reakce usuzuju, ze obavy byly na miste. :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob pro 26, 2009 12:06 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
mno, ze na druhom obrazku je chladnerjsie podla teplomeru som si vsimol... ale usmevy nie, a cervene pozadie evokuje teplo kdezto modre chlad, ak ich vymenis, a zvyraznis to mracenie, pripadne zvysis spectacularitu a hardness toho topiaceho mohlo by to vyzerat lepsie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob pro 26, 2009 3:58 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
to červený vypadá, jako by byl někde v pekle 8-)
Celkově z toho opravdu není poznat, cos zamýšlel. Musíš ty důležitý prvky nějak kompozičně vypíchnout. Asi nejlepší by bylo zvýraznit obličej a teploměr světelným kontrastem vůči zbytku...
Když chceš navodit noční atmosféru, nemusíš to notně dělat tak, že na obrázku nebude nic vidět;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: sob led 02, 2010 12:37 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
obrazek dokoncen a predan do souteze (61.kolo-zima). zde uvadim odkaz na final v plne velikosti. pripadne komentare vitany, bohuzel do uzaverky kola jiz praci nestihnu predelat.
http://pictureup.cz/picture/verejny/705 ... _zima2.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: stř bře 03, 2010 12:55 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
pro sefa jsem nedavno delal diplomy na jednu hudebni soutez a na ne modeloval housle. a protoze me to bavilo a puvodni verze byla delana ve spechu a nekvalitne, pustil jsem se do toho znovu.
se siti ela housli jsem bojoval strasne dlouho a vubec si nejsem jisty, zda zvolena topologie je spravna. uvidime, kam to jeste dotahnu.


Přílohy:
housle nahled.jpg
housle nahled.jpg [ 62.27 KiB | Zobrazeno 3714 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: stř bře 03, 2010 3:43 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Krasny model. Dokazal jsi tam udelat ty S-ovite vyrezy pri zacovani maximalne pravidelne site. Velmi se mi to libi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: smrq_WIP
PříspěvekNapsal: pát bře 05, 2010 8:18 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
prace na houslickach pokracuje. zde kobylka:


Přílohy:
kobylka nahle.jpg
kobylka nahle.jpg [ 32.32 KiB | Zobrazeno 3653 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz