Právě je čtv dub 18, 2024 5:03 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 10:31 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
OK zkusim a prosim prosim poradili byste mi i stim druhym co jsem napsal na forum?tudiž jak udělat aanimaci vynoření titaniku z vody ?Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 12:29 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Raziel88 píše:
OK zkusim a prosim prosim poradili byste mi i stim druhym co jsem napsal na forum?tudiž jak udělat aanimaci vynoření titaniku z vody ?Díky

Mno... Vyloženě poradit asi bude problém. Už teď tak nějak cítím, že to bude mix několika animačních technik a to ještě ani pořádně nevím, jak to má vypadat. :wink:
Já být Tebou, pustil bych Tvůj projekt na chvilku k vodě a nastudoval si animační techniky na http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual. Žádné složité scény ani modely nemusíš dělat, prostě si osahej jak to funguje. Takhle obecně poradit nejde. Sám jsem animaci před časem dělal a je to docela piplačka. Pokud budeš mít KONKRÉTNÍ dotazy, klidně tady napiš - zkusím poradit. Ale vysvětlovat vše, tak to je tak pomalu na knihu, ne jen na to "poradit". :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 12:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Díky já sem taky Petr :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 2:44 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Přemýšlel sem o tom jaké animace by tam byly potřeba.Zkoušel sem přes Fluid Simulation jeden pokus nastavil sem klasiku tzn. Fluid,Domain, a Lodi sem nastavil Obstacle a (zapekl) sem to. Lodi se to ta kapalina vyhnula ale porad se mi do lodi dostavala voda a hlavně asi neumim nastavit Fluid tak aby nejela ze zhora ale aby byla už dole (moře rybnik bazén atd...) no musim se jeste podivat na spoustu tutorialu :) zatim díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 9:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
animace je peklo, to bude treba se ucit vic jak jedno odpoledne. :)
Citace:
BTW ty textury nemate nekdo navod tutorial jak se daj udelat?
uz si pripadam jak propagator,ale stahni si prirucku z odkazu v Novinkach a chatu (prvni vlakno). a je tam neco i o animacich.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2009 9:43 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Díkes :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 8:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Hojky tak sem zase tady začal jsem se více soustredovat na muj nejvetsi problem v modelovani. TOPOLOGIE sítě.
Tohle jsem udělal dnes ráno. co vy na to?
Obrázek

Uploaded with ImageShack.usObrázek
Uploaded with ImageShack.usObrázek
Uploaded with ImageShack.us
Vím že textura dělá hodně.
Takhle vypada Wire.bez SubSurf
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
A takhle se Subsurf
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Ještě to neni hotove..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 1:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
rozhodně to nevypadá špatně :wink: na první pohled mě jen praštily do očí ty tváře, asi bych nedělal tak vystouplý ty lícní kosti, vypadá trochu jako smrtka..no a na textuře a vlasech zbývá ještě kus práce, ale rýsuje se to pěkně, sem zvědavej na final :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 2:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
ono ja v tom tú celine poznávam, to je dobré znamenie, a tie lícne kosti, ona ich také fakt má imho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 3:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Díky :) jj Céline má takhle vystouplé lícní kosti, ja bych je jinak tak nedelal no mozna je trochu upravim (jestli sem to nepřehnal). Vlasy jsem jen zkusil v tom novem Blenderu 2.54 se delaj daleko leeepe než v 2.49 Koukal jsem na to jak se dělala Sintel jeji vlasy jsou mesh z několika tvarovanych plane.
tady je foto Céline nevim mrkněte na ty tvaře . mozna budu muset ubrat.
Obrázek
Doufam že nevadi že jsem sem hodil primo obrazek jestli ano napiste mi a ja sem dam jen odkaz :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 12:43 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
krk je strasny. mrkni se na tu fotku, co jsi nahral a nastuduj si, jak vedou krcni svaly od zacatku klicnich kosti (pod hrtanem) smerem pod usi. pod bradou se mezi nimi dela ohryzek - u chlapu je vyraznejsi.
toto je velmi casta chyba u modelu hlavy. lidi dlouhe hodiny studuji tvar a ucho, ale na krk se nikdo nepodiva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 4:54 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
OK mrknu na to Díky :emo05:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 12, 2010 6:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Hojky lidi tak sem zkusil udělat v Blenderu Texturu přidal jsem NORMAL a pohral si stim .

Obrázek
Blender HQ Screen
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: ned pro 12, 2010 8:39 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
mamka mi rekla ze mam okolí úst a nosu moc propadle přikládám Síť abyste mi mohli poradit.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Céline Dion
PříspěvekNapsal: pon pro 13, 2010 12:46 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
mamka ma pravdu. pri pohledu z boku je patrne, ze licni kosti mas moc zapustene snerem do tvare. voditkem by ti melo byt nosni chripi. tam kde konci zacina hned lic (na lidech), na tvem modelu pak ale vede jeste jedna rada plosek, ktera od nosu ustujpuje dozadu. to je spatne. (snad jsem to popsal aspon trosku srozumitelne.

a nosni chripi je vubec nejake divne. na tom renderu jde dobre videt, jak neprirozene trci ven od nosu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz