Právě je stř kvě 15, 2024 2:27 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 10:00 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no, mam tu novu vecicku, bude sa to este menit, je to aj s postprocesom...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 10:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
asi mi nejak unika vyznam :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 10:57 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Váca píše:
asi mi nejak unika vyznam :-)


to nevadi, zatial som si len pripravil objekty, skusam totiz Wire...neexistuje nejaka funkcia/script, ktory by na kazdy vrchol v meshi dal predurceny objekt (ako mam ja, napr. farebne gule)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 11:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
mnoo myslim, ze se to tyka nejak particlu, ale nejsem si jistej. ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2009 11:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Váca píše:
mnoo myslim, ze se to tyka nejak particlu, ale nejsem si jistej. ;-)


mas pravdu...nastavit particle na vrcholy...a dat tam vlastny objekt, to je fajn, dik...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 19, 2009 8:40 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
co třeba dupliVerts?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 19, 2009 8:48 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
maraCZ píše:
co třeba dupliVerts?


Moje znalosti v tejto oblasti su, bohuzial, nulove...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: stř srp 19, 2009 12:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
rozhodne dva objekty a jednemu dat particly, kludne aj hair a zvolit moznost svojho objektu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 8:47 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Kapo píše:
maraCZ píše:
co třeba dupliVerts?


Moje znalosti v tejto oblasti su, bohuzial, nulove...

Nemělo by být tak těžké najít něco o této velmi staré funkci. Její použití je jednodušší než částice, ale přes ty částice to jde taky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 9:03 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
trošku bych si ještě pohrál s úhlem kamery
potom ta červená nepůsobí moc optimisticky to už rovnou bych z toho pomocí dost zmenšené textury clouds bumpmapou a specular mapou udělal samet


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 12:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
G_Taurus píše:
trošku bych si ještě pohrál s úhlem kamery
potom ta červená nepůsobí moc optimisticky to už rovnou bych z toho pomocí dost zmenšené textury clouds bumpmapou a specular mapou udělal samet


rozhodol som sa, ze spravim render kazdeho objektu, jeden po druhom...problem xD - gulicky nemaju subsurf...ako dostat subsurf na kazdu gulicku (ak su to objekty) bez toho, aby som to spojil do jednej? druhy problem - spojil som objekty, ked nie je subsurf, render trva 20 sekund, dal som subsurf na lvl 2, renderuje sa to od desiatej vcera do teraz... :emo15:

neviem ktore farby posobia optimisticky na teba, rozhodol som sa, ze tam dam modru ako na predosly obrazok (taka gula z guliciek, mal som ju jak wallpaper na obrazovke jeden cas)...
a ten zamat som vobec nepochopil...ked tak mozno podla nejakeho tutorialu ho spavim ak budm chciet...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 1:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Kapo:Jasně pokud nevíš jakou barvu použij modrou tak to dělám taky modrá je prostě dobrá :wink: :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: pon srp 31, 2009 11:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mam veeeelmo velky problem...dufam, ze mi dakto pomoze, zatial som nevidel takuto vec v tutoriali, auto som si podla neho spravil (podla niektorych tutorialov, co tu bumpkin poslal...)

takze prvy problem...nekonecny problem :-D : mriezka...pojem sam o sebe...poslem scrn:

Mriezka-problem

dalej problem s dvojma trojuholnikmi, jeden dole, kde sa straca taky "schodik" na kapote...ako takuto vec zakoncit? a druhy hore, s tym istym problemom (aj ked som si isty, ze v tutoriali na nissana takuto podobnu vec pojednavali, kapota mala bohuzial iny tvar...este stale mam vsak blend subor toho nissanu ulozeny...)

http://www.3dm3.com/tutorials/maya/350z/image041.jpg je to nieco podobne, ale neviem, ci mi to pomoze (http://www.3dm3.com/tutorials/maya/350z/index2.php )

tu su moje problemy:

trojuholnik1
trojuholnik2

neviem, ci som spravne pochopil, ako sa ten schodik straca, hornu stranu ani nevidim, stale ale hladam obrazok, ktory to zachytava...myslim, ze bude najlepsie navstivit deda, ktory takuto skodovku ma...bohuzial, iba 120L, 105 nema...ale mriezku nechcem robit taku ako na screene, ale takuto priblizne: mriezka

tak, dufam, ze mi niekto poradi s oboma prechodmi/trojuholnikmi, aj s tym, ako tu mriezku napojit ku zvysku...dnes na ICQ mi jeden clovek povedal, ze sa to vraj neda...ale kedze na googli nachadzam modely tychto starych raroh stale, a mriezky tam su, tak sa to 100% nejako da...len nech to potom nie je prehustene, to by sa mi nerobilo dobre...

P.S.: toto je len pokus, ja to auto nejako vazne robit nechcem, len si zaznamenavam tvary...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 9:59 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
ty trojúhelníky jednoduše odstraníš tak, že z nich uděláš čtyřúhelníky - mezi trojúhelníky přidáš doprostřed jeden loop...

Nicméně co se týče prohlubní, vyvíšenin atd, je lepší hrany zdvojit hned od začátku (jedno horizontální a jedno vertikální zakončení pomocí hrany)...pak nemá subsurf tolik možností ti výsledný tvar sítě tolik deformovat...

K té mřížce: a co to zkusit napojit nějakým takovýmhle způsobem?
Neříkám, že je to ideální způsob, ale dalo by se vymyslet i elegatnější řešení...


Přílohy:
nu.jpg
nu.jpg [ 58.92 KiB | Zobrazeno 1523 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kapo_WIP
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 12:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Genom píše:
ty trojúhelníky jednoduše odstraníš tak, že z nich uděláš čtyřúhelníky - mezi trojúhelníky přidáš doprostřed jeden loop...

Nicméně co se týče prohlubní, vyvíšenin atd, je lepší hrany zdvojit hned od začátku (jedno horizontální a jedno vertikální zakončení pomocí hrany)...pak nemá subsurf tolik možností ti výsledný tvar sítě tolik deformovat...

K té mřížce: a co to zkusit napojit nějakým takovýmhle způsobem?
Neříkám, že je to ideální způsob, ale dalo by se vymyslet i elegatnější řešení...


V ziadnom pripade nechcem na ten obrazok frflat, ale toto mi pride byt vyslovene ze "len aby tam neboli trojuholniky, na ostatku mi nezalezi..." nie je potom uz lepsie spravit to nejako s trojuholnikmi? inak toto riesenie je dost cool, lebo je to vlastne take postupne redukovanie siete...

A to s tymi trojuholnikmi na koncoch som moc nepochopil...maju zostat tak, alebo tam mam dat 4 uholnik, aj ked to uz nebude plynuly prechod do rovnej plochy?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz