Právě je ned čer 16, 2024 12:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hořící nádvoří
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 4:28 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Tak po dlouhé dlouhé době mám rozdělané konečně něco, co taky můžu ukázat a nepodléhá to NDA smlouvě...

Jedná se o fantasy město pod útokem, ty divné věci vpravo na stěně jsou držáky drátů napnutých nad městem proti útoku nepřátelských vzducholodí. Věž vlevo byla rozbitá obléhací bombardou.

Je to pořád ještě WIP, drobný postproces spočíval zatím jen v korekci perspektivy (tradiční čočka ten záběr trochu nedávala...). Dělám teď na pozadí (ty věže tam sice budou, ale jinak nasvícené), bude následovat celkový postprocess. V tom také přidám oheň a nějaké mrtvolky.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 4:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Panejo tole ty ještě blenderuješ? :D Tak to mi udělalo ohromnou radost :) .
Na první pohled to působí fantasticky, na druhý mi to kazí snad jen ta kamenná textura nalevo, působí strašně uměle, rozhodně bych jí zvýšil Nor.
Větší kritiku přenechám zkušenějším. Těšim se na oheň a mrtvoly :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 4:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
moc se mi to libi, akorat ta textura co je vlevo na zdi mi pri takovemhle uhlu pripada nejaka mene kvalitni, mozna nizke rozliseni, nebo by to chtelo o fous vetsi bump.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 4:54 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Semiš: já nikdy blenderovat nepřestal, akorát jsem to nemohl ukazovat, protože to byla práce pro zaměstnavatele. A byla to čirá otročina, žádnej čas na učení :( Což se teď snažím dohnat:)

Jinak díky za tip s tou texturou- tohle je nižší rozlišení (dělám to v 1280), ale i tak by minimálně té věži vepředu asi větší bump neuškodil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 5:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Ještě aby nakonec všichni ti, jež tvoje tutoriály přivedly na osvícenou pouť blenderu museli tebe zaučovat do nových funkcí :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 5:10 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Semiš píše:
Ještě aby nakonec všichni ti, jež tvoje tutoriály přivedly na osvícenou pouť blenderu museli tebe zaučovat do nových funkcí :lol: .

No tak naštěstí umím číst, takže to předpokládám nebude potřeba :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 5:36 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Pěknej obrázek...moc se mě líbí...

Chtělo by to možná ještě trochu upravit tu rozbořenou věž...udělat jí tam víc nepravidelných přechodů (rozdrolený,uštípaný kameny) a taky trochu upravit tu suť...ovšem nevím,jak hipoly to chceš dělat...

Trošičku podivně vypadá i ta textura na té pravé zdi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 6:52 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Pěkné tole, moc pěkné. :thumbsup:

Souhlasím, že textura na věži vlevo je "zvláštní" ... Spíše než nor bych ji malinko zmenšil.

Nevím, do jaké míry je to WIP a jestli teď neplácnu něco, co už máš rozpracované.
Ta scéna na mě působí docela poklidným dojmem, ne jako válečná vřava. Spíš než mrtvolky by to chtělo nějaké obránce, zmateně pobíhají nebo jak míří luky s zápalnými šípy kamsi k obloze, kouř (to bude asi postprocess), sypající se suť z těch rozbořených částí (takové ty jazyky)...
Jinak je to fakticky machrovinka :twisted: . :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 6:59 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tol píše:
No tak naštěstí umím číst, takže to předpokládám nebude potřeba :wink:

Mnoo... Nechci ti brát iluze tole, ale já jsem skončil tak, že si denně překládám development verzi Blenderu ze svnka (občas i vývojové větve) a podle logu ze svnka, co si posílám do pošty studuji, co je nového. Vývoj Blenderu má dneska takové fofry, že dříve, než jsem si prolouskal release logem u nové veze a odzkoušel co je nového, tak tu byla verze nová. :roll:
Spíše než grafik jsem spíše hračička, co zkouší co a jak funguje, ale na nějaké pěkné modelování a rendery už nezbývá čas a síly. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 7:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Pitris píše:
Mnoo... Nechci ti brát iluze tole, ale já jsem skončil tak, že si denně překládám development verzi Blenderu ze svnka (občas i vývojové větve) a podle logu ze svnka, co si posílám do pošty studuji, co je nového. Vývoj Blenderu má dneska takové fofry, že dříve, než jsem si prolouskal release logem u nové veze a odzkoušel co je nového, tak tu byla verze nová. :roll:
Spíše než grafik jsem spíše hračička, co zkouší co a jak funguje, ale na nějaké pěkné modelování a rendery už nezbývá čas a síly. :?


Objevovat, objevovat objevovat! :D
Ale jedině při práci :lol: .. Rozhodně ti to neberu ale s tempem jakym se blender vyvýjí ti na nic jinýho doopravdy čas ani nemůže zbýt :? ..

Ještě sem se chtěl zeptat; jak hodláš dělat oheň? Kdyby se ti povedl nějakej parádní přes částice tak bych ti já(a myslim že dalších zpousta lidí) byl vděčnej za nějakej skromnej tutorial :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 7:31 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pitris:
Když ona to není jenom tak úplně čistě render scéna- já neumím dělat obrázky jenom tak, je to zase součást něčeho interaktivního :oops: ... a ty mrtvolky, co tam budou, vyplývají tak nějak z děje :) Ten by pak měl s animacemi (oheň, hodně ohně, sem tam novej výbuch, převalující se chuchvalce otravného plynu apod.) zajistit i tu válečnou vřavu :) Víc o tom říct nechci, jen to sem píšu že máš pravdu, že to působí poklidně jako obrázek a proč s tím v rámci obrázku nic dělat nebudu- protože ta akce bude někde jinde:)

Jinak co se učení se týče- já taky nepotřebuju znát každou novou funkci co Blender má, spíš je pro mě důležitější posunout se tak nějak dál s nástroji a postupy, které opravdu využiju. Třeba takové Nody jdou úplně mimo mě, když nepočítám generování render passů, protože postprocess dělám raději v bitmapovém editoru.
Ale je fakt, že se Blender posunul neuvěřitelně za tu dobu, co jsem neměl čas ani energii zkoušet všechno nové v jednotlivých releasech. A další verze na spadnutí... :o

Semiš: pokud mě fakt hodně nenadchnou ty nové částice, jsou snad prý už na SVN, tak ho dělat v Blenderu vůbec nebudu,jsou na to specializované, a díkybohu docela levné, nástroje :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 7:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tol píše:
Semiš: pokud mě fakt hodně nenadchnou ty nové částice, jsou snad prý už na SVN, tak ho dělat v Blenderu vůbec nebudu,jsou na to specializované, a díkybohu docela levné, nástroje :)


O víkendu jsem je studoval... Je to mazec. Co pamatuji, je to už 2. kompletní revoluce částicového systému.

Uvažuji sesmolit nějaký tutoriálek - pokud bude zájem (tole: pokud bych něco napsal, dáte to tady na fórum nebo to mám hodit k sobě?), ale nějaký čas mi to zabere. Částice jsou fakt rozsáhlé a vzájemná kombinace některých postupů dává absolutně odlišné výsledky... Učím se, no. :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 7:45 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pitris píše:
Uvažuji sesmolit nějaký tutoriálek - pokud bude zájem (tole: pokud bych něco napsal, dáte to tady na fórum nebo to mám hodit k sobě?), ale nějaký čas mi to zabere. Částice jsou fakt rozsáhlé a vzájemná kombinace některých postupů dává absolutně odlišné výsledky... Učím se, no. :twisted:


Dal bych to na hlavní stranu mezi ostatní tutoriály, víc se pak můžem domluvit v poště, jak něco budeš mít, když budeš chtít. Určitě by takový tutoriál byl fajn :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 8:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Ono nové částice jsou hezká věc, ale mě šlo spíš o texturu, což je podle mě 3(a1/2)/4 úspěchu, nastavit v částicích nějaký plamínek už neni problém :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 8:43 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
no abych pravdu řekl tak mě ten render moc nepřesvědčil možná před lety by uspěl ale v dnešní době působí spíše retro stylem, hlavně nevýrazné bumpmapy a ty ploché textury nalevo v popředí jak tuším někdo už zmínil.

nevím jestli jsi použil AO ale tady se mi zdá utlumené nebo vůbec celkově bych spíš uvažoval o jiném rendereru pokud ti jde o uvěřitelnost než interním nejspíš v Yafu jak si tak vzpomínám co poslala Lady Ivana za ten svůj pokoj bylo suprový :)

nevím možná to všechno dotáhneš v postprocesu a ty zápory co jsem uvedl něco přebije třeba atmosféra tak to potom jo

třeba ta tvoje práce s fantasy ulice tuším po dešti byla suprová to tohle tomu moc nesahá, ale máš to teprve ve WIPu tak se rád podívám co s tím ještě vykutáš


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz