Právě je ned čer 16, 2024 4:03 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 21, 2007 9:28 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
chvíli mi dalo problémy zjistit jak je to s tím vrškem

pokusím se o konstruktivní kritiku
zdá se mi že ten stín co vrhá ta lampa je shadowbuferrový a že nemáš dobře nastaven CliSta: a CliEnd: . tímpádem to vypadá že to ze začátku stín nevrhá až pak jo, což není dobře. Zkus zvětšit trochu CliSta:

potom ten vršek vypadá na poloprůhledný plast a proto bych se nebál mu snížit hard u specularity, zbavíš se toho místa co teďka upoutává pozornost

potom upoutává pozornost ještě ten stín zdá se mi moc tmavý, takže to přisviť nějaký světlem Hemi(s No specular) nebo AO

potom to máš poměrně tmavé takže buď v Photoshopu přes křivky, nebo v Blenderu přes přidání světlům intenzitu nebo nastavením expozice Exp: ve World buttons.

jo a tmavý poznáš tak teda aspoň jakým heslem se řídím já že když si dám jas na minimum a kontrast na maximum tak na svým CRTčku abych rozeznal ve stínu, nějaký detaily.

Jo to by bylo tak vše pro začátek, koukám že se ze mě rodí druhý Bumpkin :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 22, 2007 9:43 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Fíha, to je jako ta tanečnice ve vrbovně. :D
Taky si musíš rozmyslet, co chceš vidět. :wink:

Jinak tloušťka vršku je opravdu tak veliká nebo to je optický klam. Pokud by byla tak veliká, pak bych uvažoval o její zmenšení. Uvidíme, co se bude dít dál. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2007 10:06 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Jak na kvalitnější stín u shadowbufferového světla
-musíš zvětšit Shadowbuffersize: případně počet samplů (Sample:) a rozptýlení stínu korigovat přes Soft:.

s tou žárovkou ti takhle neporadím to bych musel vidět.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2007 11:11 am 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
Ragnos píše:
Jo to by bylo tak vše pro začátek, koukám že se ze mě rodí
druhý Bumpkin :).


Ee tak drsnej ty nejsi. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 1:27 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pořád mi uniká myšlenka té lampy tedy pokud nějakou myšlenku má můžeš nám prozradit co s tím zamýšlíš? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 01, 2007 10:22 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Kdyz se to znovuotevrelo..
dodela bych to do naky sceny, treba stul v rohu a tam lampa + naka knizka a mozná pridal AO :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 02, 2007 7:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, to je škoda. :?
Taky bych se přimlouval za nějaké dodělání. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lampa
PříspěvekNapsal: stř lis 14, 2007 10:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
apple2 píše:
Upravil jsem prostředí. Je tam ale ještě spousta chyb. Ty dodělám pozdějc. :-)
http://pomeranc.kx.cz/obrazky/lampa4.jpg

jak vysokou si tu lampu predstavujes? docela giga ne, vuci oknu :) a knihy sou taky dost velke.. az neprirozene.. predstavoval bych si ji spis na nocnim stolku kdyz uz, nez vedle okna a policky a stojici na stolecku
+ pouzij AO (ambient occlusion -> google it)
+ pouzij raytracovane stiny

PS: v okne by byla videt jen tma a ne hvezdy.. hvezdy (spis modro) by tam byly videt tehdy, kdyby si polovinu Zeme urizl.. ale kdyby si polovinu Zeme urizl, tak za prve nevim jak by jsi to dokazal.. (a cim vubec..) a za druhe by to znamenalo rapidni zmenu obehu Zeme kolem Slunce.. a vubec je to vsechno blbost.. :? asi ma sve priciny proc by to neslo..

Edit: napadla me jeste jedna moznost.. okynko, ktere tam mas, je v realu malinkate.. ale pak mi nesedi k takovemu chaloupkovskemu oknu z pudy takovy design lampy.. ale dnes je mozne vsechno..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 15, 2007 1:35 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, přijde mi to všechno trochu moc nahuštěné u sebe. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lampa
PříspěvekNapsal: čtv lis 15, 2007 4:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Alfisko píše:

PS: v okne by byla videt jen tma a ne hvezdy


Třeba je to světnička v nebi. :) Ale ne, řek bych že v grafice se fantazii meze nekladou.

apple2: trénuj, já myslím že na začátek to není špatný..moje prvotiny byly ještě mnohem horší (tím ale nechci říct, že se to nějak výrazně zlepšilo). :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lampa
PříspěvekNapsal: čtv lis 15, 2007 11:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
kareem píše:
Alfisko píše:
Tím ale nechci říct, že se to nějak výrazně zlepšilo. :)

Takový vtipy :lol:

Apple : Pokud se dívám dobře, tak si u začátečníka cením detailu, jako oddělení listů knihy a desek knihy .. vzhledem k ostatním modelů, krom lampičky je to totiž velký pokrok. Rozhodně to chce ještě hodně cviku, jak již bylo řečeno(napsáno), ale rozhodně zkus už v této fázi zúžit ta prkna, ze kterých je polička stejně jako prkna, ze kterých je stůl, protože takhle vypadají tloušťkou jako z kamene. No těším se na nějaké textury :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 19, 2007 3:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslím, že by si mal začať odznova. Skús si načrtnúť miestnosť - pôdorys, zakresliť rozmiestnenie nábytku(nahrubo), určiť kde približne by bola kamera a čo by mala zobrazovať (premyslieť kompozíciu), určiť zdroje svetla, materiály, farebné ladenie ... a potom sa pustiť do modelovania. Určite to bude lepšie vyzerať, aj ty budeš mať z toho vetšiu radosť :wink:

Snaž sa vymodelovať konkrétny nábytok, určiť si mierku a všetko prepočítavať. Toť jedna referencia - http://www.brw.com.pl/cz_index.html
Ak zagoogliš nájdeš určite aj lepšie :)

PS : Dúfam že som ťa moc nevystrašil :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz