Právě je pon kvě 13, 2024 6:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 6:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Matroš se mi moc líbí. Zkus to dodělat, protože by to mohlo dopadnout pěkně. Takhle si moc neumím představit, jak to bude vypadat s koly a detaily, jako otevírání dveří :wink: . Jen mi nesedí spodní nárazník, či co to je, na zadku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 6:13 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
predek je paradni, jen si nejsem jisty u zadku..
btw: ma to byt metalize, ze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 7:40 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Alfisko: zadek este nejni hlavne dodelanej, ano mato bejt metaliza

vojtas1: otevirani dveri nebude, to je trosku tuning verze jako zavereny klicky a udelany odskoky, uz jen ty spoilery jsou jiny :wink:

tady render zadni casti
Obrázek

a aby nedoslo k nejakym nesrovnalostem tak upresnim:
material je kombinace nodu z internetu (tri node materialy, zakladni matros hodne miroru ale bez spekularity, pak material castic a nakonec material laku)to sem zredukoval na dva materialy (neco podobneho jako ukazoval pantau ale ten mel jeden node material uplne mimo nikde nekoncil a nic neusmernoval skoda :) ) tak ze mam jen zakladni material kterej ma miror na vysoke hodnote a v nem je jen prez stuci hozena jina barva, plus je tam matros laku prez add nod :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 7:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
je to moc pěkný a ten materiál taky, akorát se mi zdá že ty částečky v tom laku jsou trochu velký a takový rozmazaný (možná to dělá komprese do jpeg)
Jo a ještě něco. Opovaž se to nedodělat byla by to škoda :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 7:50 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
KIWI: s tou velikosti mas pravdu ale fakt uz nevim jak je zmensit :( :( zkusim jestli je to taky zavysli na velikosti modelu :)

hehe a nedodelat jo to este nevim :lol: ja mam toooolik rozdelanejch veci ze az :lol: todle by se tam jen stratilo :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 8:03 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tak to dej přes GLOB mapování a pak ty částice zmenši potom to nebude záležet na velikosti modelu ale pouze na koordinátech všeobecných takže při zmenšování a zvětšování modelu to bude mít pořád stejný šum.

tak nějak jsem měl dělaný matroš metalízy auta já ::D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 6:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Bumpkin píše:
ahojky, uz hoodne dlouho sem zavidel lidem na maxe tutor na Nissana 300zx...

Kdysi jsi uveřejnil tutor na auto, ale nějak asi zapadl. Kdy se s námi podělíš o tvé bohaté zkušenosti v nějakém novém tutoriálu? 8) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 4:22 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
taby: heh doufam ze se podle toho tutoru neucis modelovat za ten se stydim :oops: :oops: :oops: heh a tutor no kdyby mi nekdo koukal pod ruce a screenoval to tak proc ne ale ja sem trochu linej trochu nesikovnej no proste pokud me do toho nekdo nedokope tak to asi nebude :(

jinak kluci, vcera me Genom naucil displacement a nejak sem z toho mimo :cry: cekal jsem ze je na jine urovni :cry: todle je zalostny.. v maxovi v cineme a jinejch programech ho normalne pouzivaj na detaily ale tady v blenderu je prakticky nepouzitelny :( zkousel jsem si prez to udelat pekny bok pneusky Obrázek
nerikam ze s enepovedlo ale kdyz to ma 1,2 mil. fejsu a RT na dve jadra je neco malo prez hodku tak je to sileny a kort kdyz to tam budu mit 4X to nejde to je na dve veci :( heh todle je hodne zly :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 5:05 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Bumpkin: a to by na tohle nestacila normal mapa jo? (poradne velka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 6:39 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Alfisko: mas pravdu normal mapa je nejlepsi reseni :(

ted pro vsechny: byl by zajem kdybych sem dal par takovejch normal map?? plus bych prihodil i klasicky textury z kterych by bylo mozno udelat i alpha textury :)

to admin: bylo by mozne sem postnout 5Mb soubor s timto balikem normalmap+textur?? :) jestli ne dam to nekam jinam :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 6:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Nebuď v depresi. Pokud chceš takhle pracovat, tak někdy stačí Nor, pokud vyloženě nechceš dělat záběr zblízka. Jinak jsem to ale taky zkoušel nedávno a nenadchlo mě to :D . Třeba to v 2.5 vychytají. Jinak to takhle vypadá ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 6:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak tohleto bych bral jako dobrej nápad :) aspoň bych vyzkoušel další kolo

k výtvorům: mě se líbí všechny tvoje výtvory, a nemám žádný výtky, za prvý proto, že to je ještě WIP a za druhý proto, že takový auto bych ještě nezvládl(ani náhodou) :lol: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 9:32 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
kuci mam problem s Normal mapou a potreboval bych pichnout pac uz si s tim nevim rady :(

mam klasicky vygenerovanou prez blender v .jpg formatu (asi spatnej format ze??) pak je to 2000X2000 ctverec klasicky nactu texturu jako image zaskrtnu normal map aktivuju nor a co se nestane misto kde je normal mapa je cerny s bilou prohlubni nebo ma stejnou barvu ale s cernym vistupkem fakt nevim :(

Obrázek


Naposledy upravil Bumpkin dne stř led 09, 2008 3:21 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 09, 2008 1:13 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Neměla by bejt normal mapa černobílá? (gray scale přesněji)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 09, 2008 1:54 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
xixixao: tak vypadá bump mapa...popř diffuse mapa...
normal mapa má takovejhle nafialovělej nádech...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 235 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz