Právě je pát bře 29, 2024 3:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 1:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Ta opakující se textura země staÅ¡ně bije do oči, ale jinak pěkny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 11:58 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Ulicí začíná vypadat dost dobře :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 12:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
wau, tak to je parádní, ta ulice se mi dost líbí, těším se na výsledek :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 11:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Aby si někdo nemyslel, že sem se na to vybod :)
Předělal sem texturu vobličeje a testuju vlasy, na triko zatim nekoukejte :)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 18, 2007 9:43 am 
Offline
..
..

Registrován: ned kvě 13, 2007 10:26 am
Příspěvky: 33
Tak zase menší update :-)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: animatik
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 6:24 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Ahoj,
píšu, protože mám na starosti animatik a zanedlouho odjíždím na dovolenou, tak aby bylo k dispozici aspoň něco a mohli jste se k tomu případně vyjádřit..

Celý děj podle rozpisu scén, jak mi je poslal Majkel by měl vypadat takhle:
Citace:
1 - nejdriv bych zabral letadlo, prulet takovej ten akcni
2 - pak zaber na cloveka, ten by stal a podival by se vhuru, uvidel by letadlo a zacal by utikat
3 - zase strih na etadlo
4 - jak pousti bombu
5 - a pak nejak zabrat cloveka i s tim autem jak ho to odhodi

rozsah měl být 10-30 s. do čehož se rozhodně nevejdeme.. ;) (nebo ne tak, aby scény nebyly extrémně naplácaný na sebe)

zatím mám předběžně hotový scény 1-4, poslední budu dodělávat až se vrátím, dostal jsem návrh od Majkla rozdělit ji vpodstatě na dvě scény:
Citace:
no jak teda běží před tou stíhačku tak stíhačka vystřelí a outo bouchne to bude ten spomalený záběr a odhodí ho to ale aby ho to odhodilo když došlápne na levou nohu a proletí jakoby zádama no a tady bych chtěl záběr detailní na jeden střep ve kterym bude odraz jeho tváře a jak mu ten střep rozřízne tvář voják dopadne převalí se na břicho a zůstane ležet

popravdě mi to s tím střepem připadá trochu překomplikovaný a bude to dle mýho ve finále i dost náročný na animaci, aby to vypadalo tak jak má, na druhou stranu, pokud by se to povedlo, mohlo by to vypadat dobře, takže bych rád slyšel vaše názory..

odkaz na animatik je TADY (mpeg-4):

ještě to není moc vyladěný, zatím jsem tomu nevěnoval zase tolik času, takže tady jsou věci, který bych ještě předělal:
hned na začátku se může zdát dlouhý prostor, kdy přilétá stíhačka a není ji vidět, ale to by měl spravit zvukový efekt..
v druhé scéně je rozhlížející se voják, podle mýho by nebylo špatný dát mu do ruky zbraň, jako že tam patroluje, aby dávalo smysl, proč tam vlastně tak stojí..
v další scéně stíhačka pouští raketu, možná by to chtělo celý zpomalit, aby byl zřejmější průlet rakety..
v zatím poslední scéně letí raketa k cíli, taky by možná celá snesla trochu zpomalit, především nakonci, asi přidám i třes kamery, aby se zdůraznila dynamičnost..
přechod z téhle scény bych si představoval přesvětlením a rozmazáním do slow-motion záběru letícího vojáka, který prorazí skleněnou výlohu a pak teda případně ta scéna se střepem, zrychlení a dopad na zem, chvilku staťák a stmívačka..

jinak modely a zakostění postavy celkem sux, s tím jsem se moc nepáral.. chystám taky přidat framecounter a počítadlo času..

Toť zatím vše, čekám na komentáře a připomínky, čím víc jich bude, tím líp, ocením nápady nebo návrhy.. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 7:02 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
je to zatial fajn ale co by som urobil ja tak by som toho vojaka trochu na zaciatku od strachu potkol dajme tomu ze uvidi raketu nad sebou a od strachu sa tak malo potkne len tak kusok nerozbije sa :D a pusti zbran z ruky a zacne behat no a este by som ho otocil chrbtom ked tam tak postava ak by ju zbadal tak ten pohlad ako sa potkne vypadne mu zbran a tvarou az ku kamere a trochu by rozprasil zem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 7:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
vypadá to nadějně,ale přidal bych tam vatu a střih by mohl být o dost dynamičtější,vzhledem k tomu co se tam děje mi tak dlouhé záběry připadají zbytečné a nebo alespoň přidat nějaké kratší (určitě alespoň prostřihy na detaily),občas možná sladit kompozici ale je to jen animatik takže je to fakt dobry :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 7:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Podle mě zpomalovat raketu nemá cenu. Zpomalil bych ji jen na chvíli, ale ke konci bych ji několikanásobně zrychlil a pokud možno zaostřil pouze na tu raketu. Zbytek bych nechal rozmazaný. Měli byste pak o dost míň práce s doděláváním detailů. Ale samozřejmě dělejte to jak to bude ve vašich silách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 7:56 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Ahoj, protože za chvíli musím jít balit tak jenom stručně-
souhlasím s tím co bylo řečeno a zamlouvají se mi návrhy, zatím jsem jel v maximální míře podle té základní osy co mi poskytl Majkel, další vychytávky nechávám na to, co vzejde z naší diskuze tady..

Mějte se.. málem bych zapomněl, respekt grafikům, ty poslední updaty vypadají skvěle.. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 8:37 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nebo tak ,ze zaber na letadlo a pak zaber na nohy vojaka (vojak by uz bezel) pak strih na celyho vojaka pak na to letadlo s raketou, vybuch....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 19, 2007 9:31 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
fíha fakt moc povedený progresy zatím to vypadá vskutku k světu :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 20, 2007 7:44 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
ten animatik je fakt peknej... jeste bych dal vojakovi cigaretu, treba jak si ji zrovna zapaluje.. aby tam nestal jako kdyz mu ulitli vcely. A hned by se nabizel peknej detajl jak pusti cigaro a pada na zem

jinak souhlasim se vsim co tu bylo receno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2007 10:31 am 
Offline
..
..

Registrován: ned kvě 13, 2007 10:26 am
Příspěvky: 33
Zdarec,
Freekill dostal celkem zajmavý napad jak propracovat ten zacatek.
Citace:
dal bych ho sednout...oprit o zed (jedna noha skrcena k telu ,druha natazena ,v jedny ruce M4 a v druhy ruce cigaro) ted by spatril letadlo ,cigo(nebo doutník ) by mu upadlo ,m4 by treba zahodil a utikal by (kolem spoustu mrtvol a mohl by byt treba postreleny takze by se drzel za bricho nebo za neco jiného)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 24, 2007 10:22 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
tak aby se nereklo ze sem se na to vybod :-) nedalo mi to a zacal sem znova modelovat stihacku... textura jeste nebyla upravena ale tuhle chci pouzit.. kromne kokpitu je to asi hotovy

http://www.blender.czechian.net/0001.jpg

- nejak mi to neslo vlozit tak jenom odkaz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 103 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz