Právě je čtv dub 18, 2024 11:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 5:37 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
kdyby si napojil krk uz za tim hrbolem za bradou tak by to nevypadalo jako drzadlo nejaky hulky, a mozna ze by pak byl i kulatejsi krk a udelal si mu silene vystoupli tvare :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 7:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
mě připadá že má hodně plochej obličej, ale textury jsou fajn :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 11:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Neviem si predstaviť ako by vyzerala jeho lebka.
Kukni sem http://files.turbosquid.com/Preview/Con ... 4Large.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 11:27 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
yarpen: mi nerikej ze si tu hlavu modeloval podle predlohy :? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 2:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pekna stylizace hlavy jsem zvedavy na zbytek (jen nevim jak ti to sedne k te real dilně)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 8:20 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Tak stále nad tím musím přemýšlet, proč působí tak nepřirozeně a stále úplně přesně nevím. :(
Ale co se mi honí ještě hlavou, tak je, že to může být i tím, že zatímco obličej je výrazně profilovaný, tak zbytek zatím ne a možná i proto to působí jak psal Bumpkin jako držadlo hole. :D
Pobodně na mne vždycky působil i Viktor Tichonov (legenda ruského hokeje, kdo by nevěděl), tak jsem se díval na jeho fotky, abych si ho oživil, ale on má přechod hlavy ke krku zjemněn právě krkem, jak už bylo psáno. :wink:
Tak nevím. Nu což, tak uvidíme, jak pokročíš dál. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 12:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
2Taby: Je pravda že v reálu vidí človek často podivné tvary a úkazy, ale v 3D grafike to pôsobí skôr ako chyba v modelovaní aj keby to bolo identické s predlohou :?
Ja sa to snažím vymodelovať najprv podla predlohy a potom zvýrazním silnejšie črty tváre(väčšinou kosti, tvar lebky) Ostatné veci tomu podriadim podla fantázie. :D
2Yarpen: Aby si to nakoniec tou organikou nepokazil, čo by bola určite škoda :D .
Neviem či modelovať človeka od hlavy nie je trochu náročné.
Ja by som to urobil takto:
1. Jednoduchý model postavy v základnej poze
2. Zakostrím ho cez armatúry
3. Domodelujem cez sculpt
4. Materiály
5. Armaturamy spravím požadovanú pózu
Riešil som teraz podobný problém, ak niekto viete lepší spôsob rád sa priučím :wink: Len neviem či by nebolo jednoduchšie ak to robíš cez UV mapy otextúrovať ešte pred sculptom :?: (to som sa ale "rozkecal" :lol: :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 2:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
:shock: Jéžiši lidi - psal jsem sice, že mám problémy s organikou, ale několik modelů už mám za sebou (kráska a zvíře, ringwraith, ... ) a základy boxmodelingu znám.
Původní model hodináře jsem dělal podle reference, ale když jsem ho zkusmo vložil do scény, tak tam základní rysy zanikly a nepomohla mi ani textura. Proto jsem šáhl po sculptu a snažil se zvýraznit jednotlivé obličejové části, bohužel jsem si tím ale taky dost rozházel původní topologii (mimo ucha - to vypadlo hrozně už od začátku). Imho to postavička bude zabírat opravdu jen malou část obrázku a není to jeho ústřední postava, ale jen doplněk!!! (pokud do obrázku nezapadne tak ho tam dávat nebudu - není zase tak důležitý).
Za kritiku děkuju - napojení na krk a čelo jsem už opravil podle jedné reference.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 3:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Prepáč ak som sa ta dotkol :? Len som si myslel že to robíš od hlavy. Ja som to tak skúšal (vid sculpt heady) a použil som multires. Ked som k tomu chcel dorobiť telo bolo tam až príliš vela vertexov a domodelovávať to bolo zrazu pekne nepríjemné. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 3:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
DonaldX: základní model postavičky už mám hotový delší dobu - šlo mi spíše o hlavu se kterou jsem si nebyl jistý. Proto jsem sem poslal její model :wink:.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 7:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Ja hned jak sem to videl tak sem si proste rekl ze to neni realne...je to spis takovy pohadkovy nebo spis karikatura. Tak proc to tady rozebirat :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 9:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
muj nazor na tu hlavu je asi takovej,ze zalezi na tom jestli tu scenu chce yarpen naladit spise do realu nebo ne,myslim ze by stalo zato u tak detailni sceny udelat i cloveka krasne "realneho" a detailniho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 9:31 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
zkus makehuman


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 13, 2007 11:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
- finální podoba -

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 13, 2007 11:55 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Paraaaada!
Nebol by vecsi render?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 100 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz